Daarom kijkt mijn man hem ook niet. Hij wil geen ondertiteling lezen. Ik ben er wel aan begonnen een tijd terug en moet zeggen dat het me reuze meeviel!
Hm ik ben ook op zoek naar een nieuwe serie om te kijken. Ik heb de afgelopen weken heel veel series gekeken (lang leve zwangerschapsverlof), maar nu weet ik even niet wat ik zal kiezen. Al gezien: Le Chalet Beau Sejour Dark Modus Grenseland Tabula Rasa The Sinner The Killing The Bridge Breaking Bad Beter Call Saul The Break/La Trêve La Mante Une chance de trop OITNB Orphan black La casa de papel Marcella Ik ben het liefst op zoek naar een Europese serie. Iemand nog tips?
Ik ben ook sinds kort van de series, liefst korte series. Iemand tips? Heb nu the sinner en safe gezien.
Ik heb een paar afleveringen van die Nederlandse variant gezien, Tessa. Wel leuk inderdaad, maar ik zoek meer een moord-en-doodslag-serie of in ieder geval iets mysterieus en/of onheilspellends.
Ik vond Tabula Rasa heel goed. Le Chalet, La Mante, La Trêve (heet The Break op Netflix) en Modus vond ik ook erg spannend.
Mijn man wilde graag The 100 kijken. Nu bezig met de eerste aflevering, maar ik vind het echt reteslecht zeg. Een behoorlijk hoog teenage-gehalte en ik vind de dialogen zo slecht. Ik geef het nog een aflevering of 2 de kans, maar als het zo blijft haak ik af hoor.
Ik ben op zoek naar documentaires zoals: Forks over knives Cowspiracy What the health Maar dan gebaseerd op de Europese voedselindustrie. Ik vind bovengenoemde docu's wel erg overdreven Amerikaans.
Ik ben gisteren begonnen met Arrow, mijn God wat is Oliver een mooie man zeg. Ben een beetje verliefd
Nog even een aanvulling: Om diezelfde reden is Outlander ook leuk hihi... andere man...ook leuk.. op fb komen ook regelmatig mooie beelden van de serie voorbij.. en soms van ander werk (sport of kleding) van hem...