Ik ben Jane The Virgin aan het kijken. Vind het wel een leuke ‘weg kijk serie’. Er gebeurt alleen zo enorm veel dat het totaal niet geloofwaardig is. Terwijl ik de eerste aflevering best sterk vond om een serie over te maken.
Ik ben dus begonnen met the last kingdom. Ik ben helemaal verslaafd. Ik ben momenteel ziek en ben aan het binge watchen. ALs je van GOT, viking, Outlander etc houd dan is dit zeker een aanrader. Zijn 2 seizoenen en seizoen 3 komt er ook aan.
Hihi ik npg 1 aflevering. Binnen een week 160 uur aan serie gekeken ik was ziek dus op het juiste moment ondekt. Ik vind demannen zo sexy in de serie
Ik heb me eens aangemeld voor de 2 weken proberen van Videoland. Zie ik dat brandweerman Sam erop staat, is zoontje zo lang gek van geweest. Is beetje verwaterd sinds het van Netflix is verdwenen. Dus ik wil de app van Videoland op de tablet van zoontje zetten. Zegt hij : je apparaat is niet compatibel met deze versie. Iemand een idee of ik dit op 1 of andere manier kan omzeilen? Er staat de android versie 4.2.2 op. Updaten kan niet meer.
Queen of the South is ook een goede serie! Helaas maar 1 seizoen van op Netflix. Het gaat over een vrouw die een relatie heeft met een drugs runner. Uiteindelijk wordt zij groot in de drugswereld. Echt een vette serie.
Ik ging het gelijk zoeken, dank je. Inderdaad, vanaf donderdag wekelijks om 22:00. Kijken of deze granny dat red hahah en moet ook zeggen dat ik liever door heel het seizoen ga Ben wel benieuwd hoe het verder gaat