Samen met mijn man ben ik nu Mindhunter aan het kijken. Na de eerste afl dachten we: mmm saai. Maar na afl 2/3 zijn we fan! En ik ben bezig met The Missing. Ik zit in afl. 2 maar het pakt me niet. Ik hou normaal juist wel detectives. Ben dol op The bridge, the killing, broadchurch etc... Wat vinden jullie? Toch blijven kijken?
Ik ben begonnen met Good girls. Mocht iemand nog een serie zoeken deze is erg leuk Ben nu bij aflevering 5 dus hoe hij eindigt weet ik nog niet En met mijn vriend kijk ik samen La casa de papel, ook erg leuk!
Ik ben begonnen met the Bates motel. Nooit naar gekeken want ik en m'n vooroordelen altijd. Wat een stomme titel en stomme foto bij die serie. Boring,.... Euhm, het is echt een topserie! Geen saaie momenten. Veel bekenden erin! Acteurs van the good docter, the 100, lost,... Vanaf nu ga ik alle stomme titels toch maar een kans geven .
Bates motel is juist enorm goed! Het is wat vreemd maar het verhaal is sterk en heel goed geacteerd. Wacht met spanning op het nieuwste seizoen want het word steeds beter!
Ja Bates Motel is echt een must see. Zo goed geacteerd! The missing ga ik nog een kans geven, tnx dames!
Begonnen met bates hotel hoor. Nog niet overtuigd eigenlijk. Ben nu bij aflevering 2. Ongeveer op de helft nu
Ik kijk ook bonusfamiljen. S2 a8 nu. Ik erger me kapot aan die moeder!! En die zus is ook zo gigantisch aan het stoken onder het mom van "Ik help je alleen maar.. Daar ben ik voor"
Met Mindhunter ben ik klaar. Gelukkig komt er een 2de seizoen! Ik ben wel fan. Ik wil vanavond met The Alienist beginnen.
Mijn absolute Netflix-topper van dit moment is Legends of Tomorrow. Niet omdat het zo'n goed verhaal heeft of geweldige acteurs, want dat is gewoon niet zo, maar omdat de makers dat zelf ook zijn gaan beseffen en daar (vooral vanaf seizoen 2) een heerlijke draai aan zijn gaan geven. Tranen rollen over mijn wangen van het lachen, een absolute aanrader voor degenen die series niet al te serieus nemen en gewoon op zoek zijn naar iets luchtigs!
Iemand nog tips passend in mijn rijtje? Prison break Sons of anarchy Homeland The missing The sinner House of cards La Casa de Papel The 100 The walking dead Orphan black Under the Some Lost Orange is the new black Safe Etc etc. Outlander kwam ik niet in. The Rain nu 1 aflevering gekeken maar weet niet wat ik daar van denk..