Laatste seizoen aan t kijken van BATES MOTEL. Echt gestoord gewoon... Nog 5 afleveringen te gaan. Zieke serie
Ik ben begonnen met een nieuwe serie, Maniac. Het is een Netflix original met Jonah Hill en Emma Stone in de hoofdrol. Zojuist de eerste aflevering gekeken. Heel interessant! Raar sfeertje, raar verhaal. Kijkt nog iemand?
Nou das ook toevallig. Ik heb net vandaag de trailer gekeken en zei tegen mn zoon 'Deze lijkt me echt vet, is echt wat voor mij.'. Dus staat op mn lijstje. Maar ben nog twee andere series aan het kijken. @Devilschase Waar gaat Bates Motel nou precies over dan? Zonder spoilers natuurlijk.
Oh Bates Motel... Zo'n gave serie en geweldig geacteerd! Het is gebaseerd op Alfred Hitchcocks "Psycho" @iMoeder Maniac staat ook nog op de lijst hier.
Moeder en zoon kopen een motel na de dood van vader. Gebeuren vanaf dag 1 vreemde dingen die steeds gruwelijker worden. Meer kan ik niet zeggen want dan krijg je spoilers hahaha.
Ik vind het momenteel erg stil op Netflix. Ik wacht op zoveel nieuwe seizoenen . Vind het maar saai. Outlamder was ik zo doorheen dus heb nu niks.
Same here... En ik vond Outlander 3e seizoen niks aan. Het verhaal gaat van de hak op de tak en slaat nergens op...
Nee ik vond het juist wel leuk. Ging wel van hak op de tak maar vond het erg vermakelijk. Alleen die urenlange seks senes vond ik geen bal aan.
Dat is voor mij de enige reden om te kijken Serieus, hij staat op mijn lijst, maar twijfel nog om er aan te beginnen.
Misschien een spuit 11 reactie. Maar mochten jullie nog een serie zoeken, dan kan ik jullie Casa de Papel aanraden. Is een Spaanse serie. Echt geweldig. Zijn nu 2 seizoenen van. 3e komt volgend jaar.