Pffft wat langdradig zeg! Er komt geen eind aan en dan ook nog een seizoen 3... Maar mijn Spaans is wel lekker opgevijzeld
Beide gezien...seizoen 1 van TotL is super goed en die andere serie op tv gezien, kan me herinneren dat ik die ook goed vond.
De boeken zit meer structuur in, ik moet zeggen dat ik die beter vond lezen dan dit seizoen kijken. Maarrr ik kijk super graag naar Jamie, dus het is ze vergeven
Nee dat schijnt niet te kloppen. Het wordt zeker pas 2019. Waarschijnlijk wordt de datum eind van het jaar bekend gemaakt.
Nee ik vond het ook langdradig. Ik heb seizoen 2 niet eens afgekeken. Ben na 3 af afleveringen afgehaakt. Alleen de laatste aflevering heb ik gezien .
Ja dit XD Voor de rest prima dat de smaken verschillen hoor! Hier onder mijn vriendinnen ook totaal uitlopende meningen
Ik mis vooral de Schotse cultuur erin. T is nu allemaal erg Engels. Maar blijf t heerlijk wegkijken vinden hoor
Ik heb een aantal van die boeken ongeveer 20 jaar geleden ofzo gelezen, ze zijn me altijd bijgebleven, dus ze moeten wel indruk gemaakt hebben op mij Daarna zijn er nog tig delen uitgekomen, maar daar ben ik niet aan begonnen.
Ben je er aan begonnen? Ik heb nog 1,5 halve aflevering te gaan (ik stop altijd met kijken halverwege de aflevering zodat ik geen last heb van de cliffhanger ) en ik zou het omschrijven als... Eternal Sunshine of the Spotless mind meets Inception meets Dirk Gently zonder de humor. Ik vind het echt een toffe miniserie. Maar het is geen comedy, terwijl ik dat wel verwacht had. Vanwege Jonah Hill denk ik. Heb zin om de laatste 1,5 aflevering morgenavond te kijken.