Als je van drama met een vleugje donkere Engelse humor houdt: the end of the f*ing world. Is ook maar een heel korte serie, je hebt m in 2 avonden weggebinged.
Net Maniac gekeken, super wazig zeg! Maar wat mooi die laatste 2 afl, ik zat snoeihard te blèren in de bank. Toch ff doorbijten jongens en afkijken.
Ben hier sinds eergisteren ook aan begonnen samen met mijn man we hebben nu 4 afleveringen gekeken en tot nu toe vind ik het wel boeiend eigenlijk. Het is alleen zo jammer dat we dit samen kijken dus kan ik niet lekker doorgaan met kijken als ik vrij ben Maar ik ben nu helemaal nieuwsgierig geworden na je opmerking en baal ik dat mijn man moet voetballen vanavond en ik dus niet verder kan.
Wij zijn door het eerste seizoen van la casa de papel heen nu aan s.2 beginnen. Vinden t zo leuke serie!
Ach bekijk het van de positieve kant. Ik baal er echt van dat ik de hele serie zo snel heb afgekeken. Ik had er langer van willen genieten En na de laatste aflevering kon ik niet slapen joh. Helemaal gestoord.
4 seizoenen van bates motel gehad. Als het goed is komt s5 het eerste kwartaal 2019 op Netflix dus ik heb geduld. Kan het wel op mijn laptop gaan kijken maar tv vind ik toch fijner. Nu eerst maar verder met s2 van salvation
Nou we zijn inmiddels bij seizoen 2 dus we gaan langzaam verder maar als het aan mij ligt kijk ik elke dag meerdere afleveringen. Heb voor mezelf wel een andere serie gevonden die ik alleen kijk dus ik vermaak me wel.
Ik ben sinds gisteren begonnen aan de serie Somewhere Between. Is een nieuwe release op Netflix en ben nu in aflevering 3 en moet zeggen dat hij nu al goed is.
Mooi, ga ik die proberen! Ik had Happy op gezet, met 1 van mijn favo SUV spelers, maar wat een vage serie XD
Ik heb even genoeg vandat Spaans eig, maar ik hoor er goede verhalen over hoor! Ja is het de moeite om door te kauwen? Want dan zwengel ik hem weer een keer aan nml
Ja hij is goed vind ik. (voor wat ik nu nog maar heb gezien hoor) Ik lees altijd de tekst die bij een serie staat en als het me aanspreekt probeer ik het en als het me snel boeit dan blijf ik kijken.
Ik vond het wel een leuke serie. Maar vooral ook door christopher maloni. Je bent gewend hem in een serieuze rol te zien en nu plotseling als iemand die je eigenlijk juist helemaal niet serieus kan nemen.
Wilden we eindelijk The Bridge kijken, wordt die er 31 oktober afgehaald...gaan we dus niet redden. Het is nu Mad Men geworden.
Ik ben The Affair aan het kijken. Niet eens een slechte serie, maar hoe vaak er f*ck gezegd wordt, echt niet normaal