Jemig fuck zeg....heb je al geleken? Stik eng vind ik hem XD Mijn Man kijkt gelukkig mee, we nemen even een break na 2 aflv
nee vanavond. Ik moest werken gisteren avond. Mijn man had de trailer gezien en gaf gelijk aan dat ik hem eng zou vinden ben dus benieuwd.[/QUOTE]
Ik ben bij aflevering 3, hij is spannend, maar niet te. Verhaal lijkt me goed. Ik ga zeker verder kijken.
Poeh ik vind het wel eng zeg. Ben enorm benieuwd naar het verhaal verder. Hopelijk slaap ik goed vanacht.
Ik lag lekker te slapen joh! ..... met het licht aan en mijn man mocht aan mijn kant liggen en ik achter hem XD
Ik zit nu in afl 5 van The Haunting of Hill House. Mijn man vindt horror niks aan dus ben hem alleen gaan kijken. Hij is erg spannend! Niet heel eng ofzo. Meer een soort dramaserie met horror details. Maar wel echt de moeite om te kijken!
Ik zit nu ook in afl 5. Idd niet te eng, vroeger kon ik er heel goed tegen dat hele enge maar nu echt niet meer.. Denk dat ik de afl niet af krijg vanavond adders wordt het wel erg laat.
Wij zijn bij 10! Mijn Man wilde perse nu gaan slapen.... jammer zeg! Spannend die laatste aflv, we vragen ons wel een aantal dingen af idd.
Wij zijn begonnen met het kijken van Arrow. Ik hou normaal niet van actie, maar ik vind deze serie wel leuk. Geen verkeerd uitzicht ook Daarna gaan we The haunting of hill house kijken. Mijn vriend is niet onder de indruk van de trailer, ik hoop dat hij zijn mening nog bij gaat stellen.
Ik lees dat jullie er snel door heen gaan bij bijv de Haunting. Hoe doen jullie dat? Kijken jullie de hele dag tv ofzo :O niet verwijtend hoor maar wij hebben vanaf half 9 ofzo pas tijd en dan kijken we 1 of 2 afleveringen.
Ik lag gisteren snipverkouden lekker op bed. Mijn man vermaakte onze dochter en onze zoon was ergens anders spelen. Dus ik had tijd zat! Normaal lukt het me ook niet zo snel hoor haha. Vandaag is het gewoon weer werken en 's avonds pas weer thuis.
Ik ben zaterdagavond begonnen. En de tv is pas vanaf een uur of 10 echt alleen van mij in het weekend. ( man vind Netflix niks maar wel altijd mopperen dat er niks op tv is) gisteravond verder gegaan, afl 3 was toen bijna af. En iets over de helft van afl 5 weer naar bed gegaan. Ik zet de tv ook gewoon uit als ik naar bed wil/ moet, ik kijk dus niet eerst de afl af want dan kan het soms te last worden voor ik naar bed ga en dan ben ik de volgende dag meestal niet zo gezellig.
Op 1 of andere manier merk ik alweer dat mijn aandacht verslapt omdat ik het soms niet zo goed vind ofzo. Teveel heen en weer geswitch tussen toen en nu en dat stuk toen Nell aan die strop hing vind ik te 'nep' waardoor ik het gewoon niet meer zo interessant vind. Ik blijf wel kijken maar vind hem toch niet helemaal geweldig eigenlijk. Misschien verandert mijn mening nog hoor.
Als ik een serie alleen kijk dan kan ik op mijn vrije dagen afleveringen kijken en als mijn man er niet is in de avond kijk ik ook verder. Maar zelfs als hij er wel is zet ik het gewoon op en als hij wat anders wilt kijken kan ik via de Ipad verder kijken. Ik kan dus best veel kijken op een dag of binnen een aantal dagen door een seizoen heen zijn.
Ik heb plenty tijd, ik heb bankrust Mijn Man en ik kijken in het weekend soms echt best tot 1 uur Netflix als we het echt goed vinden hoor. Beide niet van die typjes die 8 uur slaap nodig hebben. Zonder bankrust heb ik btw ook tijd genoeg, normaal werk ik 24 uur per week en evt diensten. Ik poets 1 keer in de week grondig ALLES, de rest van de dagen doe ik iedere dag een uur wat. Brandschoon thuis, tijd om met vriendinnen te lunchen, tijd om te netflixen en met de kids taarten te bakken Ik vraag mezelf weleens af wat een ander juist een hele dag doet XD
Wij hebben er vrijdag 3 gekeken, zaterdag ook 3 en gister 1. Vandaag wil ik de laatste 2 afkijken. Beginnen meestal rond 8 uur/half 9.
Oh, dat klinkt goed, the haunting of hill house! Wij keken ook graag naar The Knick, weet niet of die nog te zien is.