ik was ziek van de week en heb de bodyguard in een keer helemaal gekeken. Vond het einde wel een beetje tegenvallen. Ik vond het zp ver gezocht waardoor een beetje ongelovig.
Iemand hier die Riverdale kijkt? De richting waarin het gaat, vind ik niks meer aan. Ik hou echt niet van die duistere dingen
wij zijn vorige week gestart met de chronicles of shannara ! Mooie serie van een boekenreeks. Ik dacht dat het wat 'high school' niveau was eerst - maar het is toch echt 16+ en ik snap waarom - vrij bloederig af en toe en angstaanjagende demonen. Doet qua figuren soms wat denken aan Lord of the Rings vind ik. (hoewel ik die te 'duister' vond en nooit afgekeken heb) . Mooie rol van Manu Bennett - een bekend gezicht uit Arrow. En ook nog een korte rol voor de chinese (?) man uit Outlander. Ik vind 'm in elk geval heel leuk om te volgen en moet me inhouden om overdag niet al verder te kijken . Jammer genoeg maar 2 seizoenen van 10 afleveringen... oh en ik zie nu dat het daar ook bij blijft.. Jammer!
Ik wil hem heel graag zien maar hoor van iedereen dat hij heftiger is dan verwacht, dus ik twijfel nog even! Ben momenteel bezig met Merlin, misschien daarna..
Heeft iemand nog goede tips voor een leuke comedy serie? Ik ben even klaar met alle spannende actie series.
Heftig vind ik meevallen. Maar hij is compleet anders dan ik had verwacht, delen van het oude verhaal zijn heel raar aangepast waardoor het in mijn hoofd niet meer klopt.
Wauw, in twee dagen tijd The Haunting of Hillhouse zitten kijken. Wat een geweldige serie is dat, hopen dat er een tweede seizoen komt.
Ik heb die voor de helft gezien geloof ik. Kan ik wel eens af gaan kijken. Hij was wel leuk inderdaad.
Iemand die Dynasty kijkt? Ik ben bij seizoen 2 aflevering 3 en je kan niet uit Engelse audio kiezen. Alleen Frans, Duits, Indonesisch en nog iets. Meer mensen hier last van?
Weet iemand nog een goede film (aanrader) op Netflix? Liefst speelfilm drama of iets romantisch ofzo...0
Ik heb net gisteren de derde aflevering gezien. Veel serieuzer als de oorspronkelijke serie en ook wat enger (alhoewel ik niets echt eng vind)