Een paar afleveringen inderdaad... pakte me ook niet- mogelijk toch die lieve vrouwen gemist haha... voor wie Travellers kent; zo'n type als Marcy - of bij NCIS een Ziva (lief en stoer) of Mary -bij Reign..
Of Eleanor in Black Sails Nee, aan mij heb je niet veel. Ik vond Black Sails fantastisch en When calls the heart kwam ik de eerste aflevering niet eens door. Edit: Good Girls is misschien wel wat voor je.
Ben ik ook wel benieuwd naar. Al tijdje opzoek naar het boek, maar de film lijkt mij leuker(en makkelijker )
Aangezien ik ALLES al gezien heb...met de onaantrekkelijke dingen bezig. Gestuit op Titans, kijkt beter weg dan ik dacht, maar ik vind sommige Marvel series ook wel gaan.
5e seizoen van de Black list!! Lekker begonnen met kijken. Was net klaar met de twee seizoenen van de Queen of the south.
Ik volg nu Parfum, een Duitse serie die refereert aan het boek "Das Parfum" van Patrick Süsskind. Ik vind m erg goed, het is een misdaadserie (1 verhaal) met een lekker duister kantje, complexe vriendschappen, veel geheimen.
Hihi je bent me voor! Meest recent dezelfde series, dezelfde volgorde (hetzelfde Netflix algoritme )!