Ja hilarisch! Had m in een week uit. Twee collega's kijken m inmiddels ook en het is een feest van herkenning
Begonnen met Bates Motel! Heel leuk!! Echt bingewatch-waardig zit na 2 dagen op aflevering 10 zucht xD
Help! Netflix film. Niet kalibertje romcom maar ook weer niet zombie Apocalyps (laatst Cargo gezien de dag na Bird Box te hebben gekeken, ben even genezen). En......go! Eten is bijna klaar ik moet 'm gaan aanzetten.
The OA heeft een seizoen 2! Ik kon bij 1 niet van de bank komen zeg en moest bijna blèren bij het einde, zoooo mooi. Ik heb nu ook al best veel afleveringen van seizoen 2 gekeken terwijl ik gewoon had moeten slapen XD
Is the Order niet in NL op Netflix? Ook zeer goed, alleen jammer dat het na 10 afleveringen alweer klaar was.
Ik kijk nu la catedral del mar . Als je van de middeleeuwen houd, seks , geweld en romantiek is dat wat voor je. Wel spaanstalig maar dat heeft ook wat.
Ben nu ook 2e seizoen van OA aan het kijken, wat is die ongelooflijk spannend en tegelijkertijd prachtig zeg! Ben nu aan 't wachten op 't 3e seizoen van Stranger Things... Umbrella Academie vond ik ook fantastisch, the Order geprobeerd maar toch een beetje te hoog tienergehalte voor mij...
Turn up Charlie was ook leuk om te kijken! The Order is voor mij idd meer voor tieners, ik heb het nog niet af kunnen kijken. Umberella Company heeft zo’n spannend einde, ben benieuwd naar seizoen 2
Lijkt me sterk aangezien ze ook net bekend hebben gemaakt dat La Casa De Papel deel 3 in Juli erop komt. En daarbij kan ik het echt nergens vinden dat ze gaan stoppen.
Haha ja dat dacht ik ook maar denk zeg het toch ff haha. Ook voor de La Casa verslaafden hier als die er zijn. Ik wel iig