Je moet echt geen series niet kijken om hun taal, zo zonde Zo mis je zo veel goede series. De taal went zo!
Haha dat zeggen er meer maar ik trek dat gewoon niet joh. Probeerde die OA? Of was 't The Rain? te kijken, maar mijn aandacht gaat al heel snel de andere kant op
Begonnen met la casa de Capel. Ik wou het nooit kijken vanwege het Spaans maar vis a vis gezien en je went wel goed aan de Spaanse taal. Nu kan ik niet meer stoppen met kijken.
Hier binnen 1 weekje seizoen 3 en 4 van Vis a vis gekeken, retegoed!! Alleen jammer dat het eind er snelsnel achteraan geplakt is. Hier kijk ik series in alle talen, Spaanstalig heb ik met mijn achtergrond geen moeite mee. Maar kijk net zo goed Scandinavisch, Frans of Duits. Enig nadeel met bv the Bridge was dat er afwisselend Deens en Zweeds werd gesproken en ik het verschil niet hoorde. En ik kijk liever geen Aziatische series/ films, want ik vind ze dan vaak allemaal op elkaar lijken en dan raak ik de draad kwijt.
Hier halverwege met Unbelievable. Bijzondere serie en heftig dat het op een waargebeurd verhaal is gebaseerd.
Ik ben nu maar weer eens begonnen met Mindhunter aangezien ik de vorige keer was gestopt. Maar het verveelt me nu alweer omdat alles zoooo donker gefilmd is. Waarom! Alle binnenruimtes, huis, cafe', gevangenis, whatever, is megadonker gefilmd. Ik vind dat echt heel irritant. De maker zal wel een bepaalde sfeer willen oproepen, maar mijn sfeer is alleen maar irritatie haha ...
Ik vind de serie erg boeiend. De sfeer is inderdaad donker en er zit weinig echte actie in...Op een één of andere manier val ik er in de avonduren altijd van in slaap. Het is bijna mijn remedie om in slaap te komen.
Voor de liefhebbers: outlander 5 nov yes Wij kijken nu vis a vis. Wel lange afleveringen maar erg goed! Zag dat het veel seizoenen heeft hopelijk gaat het niet vervelen.
Ik ben begonnen met vis a vis. Ik vind het ook echt 3x niks die Spaanse taal en bij la casa de papel kun je de audio op Engels zetten maar bij deze serie helaas niet....
Ik vind Spaans juist schitterend om te luisteren. Zo’n mooie taal. Vis a vis is een leuke serie, vooral seizoen 1 en 2. Daarna wordt het onsamenhangend.
Oh dat Spaans vind ik ook erg mooi! Hier ook net begonnen aan Vis a vis. Unbelievable heb ik laatst ook gekeken, een hele goede serie!
Ik ben juist van de Spaanse/ Mexicaanse series op Netflix. Al gekeken: Vis a vis La reina del sur Queen of south La casa de papel Ingobernable La victima numéro ocho Fugutiva Nu bezig met: el regluso
Ik was van de week aan het 3de seizoen 13 reasons why begonnen. In de eerste aflevering zat ik me zo te ergeren aan die pubers terwijl ik die 1e twee seizoen wel goed vond.
The game changers op Netflix is ook goed. Een documentaire over topsporters die overgaan op plantaardige voeding maar de westerse ziektes komen er ook kort in voor. Diabetes type 2, cholesterol, hartproblemen,... Forks over knifes is ook echt een goede documentaire.
Ik heb het gevoel dat ik nu zo'n beetje alle leuke series gezien heb op Netflix. Maar misschien hebben jullie nog tips? Ben niet zo van de tienerseries zoals The 100. Ik houd van horror, thriller, psychologisch en sci fi.