Ook hier wel verslaafd aan netflix, alleen jammer dat ze niet alle seizoenen van sommige series hebben. Vamp diaries, american horror story....daar zijn al meer seizoenen van. Maar verder helemaal super.
Oke dan! Ik ben net klaar met beide delen. Ben begonnen bij gebrek aan beter, maar vond het tegen mijn verwachting in echt heel ok! Vond deel I trouwens wel beter dan II.
Jammer he. Onze dochter lag op bed en we hadden ons helemaal ingesteld op een filmpje kijken. We hebben net twee dagen Netflix. Viel dat even in de soep.
Nou ik ben ook verslaafd hoor haha gister een account aangemaakt en wil het liefst de hele dag me serie kijken haha Erg leuk !
Hier ook een verslaafde Breaking Bad Homeland Prison Break Californication Suits En volgens mij vergeet ik ook nog wat
Ik heb laatst 'Black Orphan' (serie) in 1 x uitgekeken, echt een aanrader! :-D Staan nu 2 seizoenen op :-D
hmm gister kon ik nog op volledig scherm kijken via mijn pc en nu ineens niet meer ... had al bij oplossingen gekeken maar beide werkt niet nu mis ik een deel van het beeld. iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen ?
Suits: Geweldig!! Heerlijke humor, goede verhalen, goede acteurs! Leuk: absolute fan White Collar: Bomer is mooi...maar in de serie vind ik hem 3 keer niks! Na anderhalve aflevering heb ik 'm zelfs uit gezet. Ik vind er niks aan. Saai. Saai en saai....Hoe komt die serie aan een 8,4 op IMDB?! Of wordt het pas beter na een paar afleveringen?
Nog steeds pretty little liars aan het kijken Orange is the new black moeten we seizoen 2 ook maar eens af gaan kijken. We kijken nu samen naar teen wolf. Leuke serie! En eindelijk is het nieuwe seizoen van modern family uit, jippie
Yeah een nieuwe van modern family. Komt goed uit want ik kwam er enkele dagen geleden achter dat er ook een nieuwe uit was van drop dead diva, seizoen 4 en die heb ik nu ook al bijna af.
Pretty little liars : alle seizoenen/afleveringen die er tot nu toe op staan gezien. AANRADER! Orange is the new black: alle afleveringen die tot nu toe er op staan gezien. AANRADER! Lost: eerste 2 seizoenen waren spannend, zit nu in seizoen 4, kom er steeds moeilijker door heen ..