Wij zijn inmiddels bij aflevering 8 van Breaking Bad en ben vanmiddag begonnen met Drop Dead Diva, gelijk 2 afleveringen gekeken
Als je drop dead diva leuk vind moet je New girl eens proberen, ook een leuke serie Pretty little liars heb ik ook allemaal gekeken. Komt nu elke dinsdag een aflevering bij. Orange is the New black ook al gezien Inderdaad jammer dat het ophoud bij seizoen 2.
Pretty little liars is inderdaad erg leuk.. ik ben nu de laatste aflevering aan het kijken en dan moet ik elke keer een week wachten.. dat is wel jammer..
Aanraders: Pretty little liars Orange is the new black Revolution The killing Prisonbreak Wat ik zelf slecht vond.. aantal afleveringen van gezien en niet meer afgekeken: hemlock grove. Heroes
Hier ook netflix verslaafd! Voor de kids vind ik het ideaal! En voor ons ook trouwens! Oa: -Orange is the new black. Ik wil nieuwe seizoenen!!! -Ik ben dol op docu's, dus ik heb zo zo ongeveer allemaal gezien. Maar Louis Theroux vind ik erg leuk. -The Killing Wij zijn op aanraden van velen in mijn omgeving begonnen met Modern Family. Maar dat vind ik dus helemaal niks. Zo flauw!
Hahah echt joh? Ik vind het zo geniaal Maar ja ik vind Friends weer geen barst aan hahaha terwijl iedereen dat weer geweldig vind Mijn zoontje kijkt veel naar Mascha en de Beer, vind ie helemaal geweldig! Ik vind het ook wel leuk, alleen jammer van die stem van die Mascha, die vind ik zoooo irritant! (is het zelfde kind wat ook de stem van Pip doet bij Woezel en Pip en die van Igam Ogam)
Ik ben met tegenzin begonnen met sons of anarchy. De verhaallijn beviel me niet maar omdat iedereen hier zegt dat die goed is toch maar een kans gegeven. De serie is geweldig! eerste indruk : dit kan een topserie worden voor me
Sons of anarchy ja? Trekt me niet als ik t lees haha. Iedereen is zo lyrisch over house of Cards nou ik ben bij afl 7 maar t boeit me nog niks!!
Er zit zo een gastje in wat de serie best wel vrouwvriendelijk maakt House of card heb ik nog niet gezien.