Ja is op zich wel goed. Kijk het ook wel af. Maar fantastisch? meh! Vind ik andere series beter aan te raden!
Oh Teen wolf is bijna afgelopen gelukkig zijn er ondertussen weer een aantal afleveringen Pretty little liars erbij
Fantastisch: binnen een week seizoen 2 gekeken. En er komt een deel III! Maar dit is dan ook wel ons genre (Breaking Bad, The Killing, The Bridge, Homeland).
Ik heb wel een smart tv, maar hoe krijg ik dat Popcorn time er dan op? Ik ben daar niet zo handig mee
Ik ben een tijd geleden begonnen met pretty little liars.. loop nu een week achter met amerika. en Gossip girl alle seizoenen al gezien en momenteel suits ook erg leuk!
Iemand een tip? Ik zoek een zeer verslaafde serie, die niet al te ingewikkeld is. Ik wil namelijk iets gaan kijken tijdens het hardlopen op de hardloopband, waar ik niet te hard over moet nadenken om het te kunnen volgen. Sporten en nadenken gaat bij mij niet samen
Ik vind beide super leuk! Zijn ook gewoon beide series Wij zijn nu met New Girl bezig, wachten bij Modern Family op het nieuwe seizoen. Maar het is ook maar net waar je van houdt Veel plezier met kijken!