noouuuuuwwwww ik kom niet op netflix krijg de hele tijd stomme reclame in beeld en kan niks aanklikken !
He allemaal, Even een vraagje voor de netflix fans. Wie weet of er in de decembermaand extra kerstfilms op netflix gezet worden?! Alvast bedankt.
Ik kijk sowieso altijd de nieuwe toevoegingen na op Nieuwe films op Netflix Nederland | Flixfilms Ideaal, zo hoef ik thuis ook niet te zoeken tussen de titels en vul ik het gewoon via zoeken in.
Suits White Collar Chuck Prison break ( ja nooit op tv gezien toen het hot was) maar ik vind het een super serie, jammer dat ik het helemaal gezien heb. Sherlock Lie to me The Breakout Kings (als je prison break gezien is dit een must see) Mijn dochter kijkt winx club En ik heb al veel films gezien. De gewone tv gaat die bijna niet meer aan.
Falling skies nu aan het kijken, pas lost helemaal gekeken. ...snap niet dat ik die serie nooit gezien heb tot nu toe haha. Nog meer tips? Beetje de scyfy kant graag
momenteel kijken we American Horror Story (zitten in seizoen 2) en How i met your mother (zitten in seizoen 3) mijn zoontje kijkt vooral mr bean, en afentoe kijken we films
Ik was toch ook wel verslaafd aan orange is the new black.. sowieso verslavingsgevoel als het op series aankomt. Seizoen 2 nog niet gezien overigens.. is die de moeite waard?
Wij kijken nou Those who kill (in het Zweeds). Ik dacht dat het net zoiets was als the Killing en The Bridge, maar het zijn losse verhalen (twee delen). Ik wacht op House of Cards, Suits en Orange is the New Black. Mijn man zag gisteren trouwens een nieuwe Scandinavische serie van de makers van Wallander.