Scandinavische series vind ik meestal wel super goed! Ik ga over 4 weken met vakantie dus als ik terug kom begint het serie seizoen voor mij weer.
Ik heb sinds een week Netflix en ik vind het super! Vooral voor de kinderen, scheelt weer dvdtjes kopen. Zelf kijk ik Doctor Who en mijn man kijkt Penny Dreadfull... Die laatste is erg bloederig... Ik heb alleen een probleem met mijn Samsung Smart tv, ik krijg de Netflix app daar niet aan de gang. Gelukkig doet hij het op de X-box 360 wel (met het gratis abbo, trouwens) maar als ik de App op de tv op wil starten krijg ik de melding: De Netflix service is niet bereikbaar. Als ik vervolgens via de X-box inlog lukt het gewoon. Is hier een handige Harry (iët) die hier eens een lichtje op kan schijnen? Op zich maakt het niet uit via wat ik kijk, alleen duurt het inloggen langer omdat ik ook moet inloggen bij X-box live.
Ik weet niet of je ook een PS3 of 4 hebt, maar daar heb je dat gedoe met inloggen niet. Wij kijken via de PS3 en ik ga gewoon meteen naar het Netflix kanaal
Oh dat is jammer! Ik weet niet hoe je het dan verder op kan lossen? Heb je al gegoogled op het probleem?
Op de website van Netflix staan een aantal mogelijke oplossingen. Mijn man heeft die, als het goed is van de week al een keer geprobeerd. Ik kan het nu niet navragen, want hij is nog niet thuis. Ik zal zo het hele rijtje nog eens afwerken, eens kijken wat er dan gebeurd. Edit: Ha! Het is gelukt. Na wat zoeken en proberen logde ik in met mijn Samsung account en ineens deed de app het wel. Raar hoor, nu maar hopen dat het blijft werken.... Staat ook nergens vermeld, dat je ingelogd moet zijn bij Samsung om de Netflix app werkend te krijgen. *gaat Doctor Who verder kijken*
Heb net de laatste van Pretty litlle liars gekeken. Wat een verslavende serie. Wanneer komt nieuwe seizoen? Even afkicken en eens kijken wat de volgende serie wordt.
In december gaan ze het 2e deel van pretty little liars uitzenden in Amerika. Dit seizoen zenden ze in 2 delen uit pfff. Hopelijk komt het dan ook op netflix
Nieuw op mijn lijstje Teen wolf Sons of anarchy En nu weer op zoek pfft Dadelijk die ophan black eens bekijken. Meestal volg ik cynnie1984 en haar seires bevallen me meestal goed
Orphan black is ook goed zijn nu in seizoen 2 bezig en snap het nog niet helemaal. american horror story seizoen 1 vond ik kikke deel 2 minder.
Wij kijken netflix (al een tijdje) via apple tv. Weet iemand hoe we de amerikaanse netflix kunnen kijken? Ik heb begrepen dat daar nog meer aan films/series op staat namelijk....
Ik ben nu al een week een poging aan het doen om naar die ophanblack te kijken maar nog steeds niet gedaan. Telkens als een serie afgelopen is heb ik geen zin meer in een nieuwe want ik heb er al zoveel gezien dat ik al op voorhand denk dat die nieuwe toch niks gaat zijn. Als ik eenmaal begin blijf ik wel weer kijken, dan heb ik er zin in. Ben ik de enige daarin?