Iemand die Hemlock Grove kijkt? Ik zag een voorstukje bij College Tour, waar Famke Janssen te gast was. Zo gruwelijk......
Zit nu halverwege seizoen 3 van once upon à time... Spannend! Netflix is bij ons thuis zijn geld echt dubbel en dwars waard iedereen kijkt, zelfs de jongste weet nu hoe ze op de iPad bij Thomas de trein kan komen
valt reuze mee, maar ligt eraan wat je graag kijkt. Het is behoorlijk genre speciaal, en daar moet je van houden anders trekt het verhaal niet genoeg.
gruwelijk valt best mee hoor. Klein beetje vampire diaries achtig maar toch even anders. Ik hou er wel van!
Cynnie u heb ik al even niet meer gezien hier. Heb je gemist Ik heb al 5 minuten gezien van ophan black, toen werd mijn zoontje wakker. Die 5 minuten waren wel al goed genoeg om te vermoeden dat het een hele goede serie is dus ik ga verderkijken Mamavanesmee, bedankt die zet ik ook op mijn lijstje
Owwwwwwww ik ben ook verslaafd.. Net de serie orphan black af.. Beide seizoenen... Heerlijk.. ( laatste afleveringen wel wat minder) Wacht ook op een nieuw seizoen orange is THE new black Nu maar naar pretty little liars denk ik
Bedankt dames, door jullie ben ik verslaafd aan Orphan Black. In twee avonden al bij aflevering 10 😉!
Thnx! Maar eens kijken dan. Duurt me te lang voordat het nieuwe seizoen begint hihi. Orphan black inmiddels ook aan verslaafd... geweldige serie!