Ben nog steed alleen call the midwife aan het kijken En naast Lost met mijn man Survivors aan het kijken. Is een goeie britse serie!
Ben het weekend aan Orphan Black begonnen na het hier te lezen en moet zeggen dit is wel een serie die ik ga afkijken. Heb af en toe wel even mijn hoofd weggedraaid bij bepaalde scenes want kan niet zo goed tegen stalen buizen die uit iemand zijn lichaam wordt getrokken en een vinger die wordt afgehakt maar ach verder is het een goede serie
Wij hebben ook netflix. Handig topic met deze tips want ben er nog niet aan toe gekomen om daar een serie te kijken ben nu eerst nog the walking dead aan het kijken en ik zit bij seizoen 3.
Ik kijk nu call the midwife. Best een leuke serie maar niet zo leuk dat ik verslaafd raak en dat is juist fijn! Geen dwangmatige nachtelijke uurtjes kijken! Gewoon als het even kan!
Nou kan het dus niet terugvinden wanneer het hier weer komt maar ik begreep dat er een aflevering is geweest in Halloween sfeer maar dat dit meer een catch up ofzo was dus met interviews dan een opvolging van de laatste aflevering. Als ik zo de Amerikaanse reacties van mensen las. En lees dat de Christmas episode 9 december wordt uitgezonden in Amerika dus denk pas vanaf december dat het verder gaat. Dacht dit ergens anders ook gelezen te hebben hoor. Maar zeker weten doe ik het niet...hahah
Ikzelf kijk momenteel ook naar call the midwife, erg leuke serie. Al moet ik zeggen dat de kids meer gebruik maken van netflix.
Heb zwangerschapsverlof nu dus allllllllle tijd voor series... Afgelopen weken heb ik Life Unexpected gevolgd, vond ik wel leuk...
Ik ben momenteel helemaal verslaafd aan White Collar Mijn vriend wilde eerst niet mee kijken omdat ik weg zwijmel bij Matt Bomer hahahah, maar hij is overstag
OHHHH gelukkig vond mijn vriend hem ook leuk!!!!!!! En Matt Bomer is zo mijn Mr. Grey!!!!!! kwijl!!!!!
weet iemand toevallig of en zo ja, wanneer seizoen 5 en 6 van drop dead diva op netflix komen? Heb 1 t/m 4 gezien (of nou ja, vanavond kijk ik de laatste van 4) en heb zin in seizoen 5!
Ik ben 'The Killing' gaan kijken. In 2 weken 2 seizoenen uitgekeken Hele goede serie! Nu aan seizoen 3 begonnen.