Matt Bomer is Jammie!!!! Ik ben aan White Collar begonnen en kijk het alleen al vanwege hem. Daar kan je niet omheen zo'n mooie man.
Ja het eerste seizoen is niet zo, maar zit nu in s2 en die is echt wel leuk!! Hoop dat ze snel s5 erop zetten, want a.s do is in Amerika de start van het laatste seizoen...
hahaha oooeeeeh heerlijk!!! Vind het nog steeds jammer dat ze Jamie hebben gekozen en niet Matt voor de film.
Ja doen hoor! S1 is niet zo maar daarna word t echt leuk!! Lost kwam ik niet door heen. Mn vriend wilde t graag zien (hij had de serie ooit al eens gezien) maar na 2 afl ben ik afgehaakt. Vond t zo ongeloofwaardig allemaal. Of had ik door moeten kijken? Heroes vonden we beide een aparte serie...
Ben momenteel bezig met Haven en zit met smart te wachten op S3 van Grimm. Ook kijken mn man en ik SOA zijn nu in S5.
Vind het aanbod wat tegenvallen moet ik zeggen, loopt hele seizoenen achter immers, maar ben nu we, aan white collar begonnen, idd wat een knappe man en tot nu toe vind ik de serie ook wel aardig.
Ik ben het met je eens dat t aanbod nog best tegen valt. En idd dat nog niet alle seizoenen erop staan, maar ik denk dat dat met bepaalde rechten te maken heeft (of kosten?) Heb zin in vanaaf! Weer verder met White Collar, het is zooo spannend nu!!! Hahah mn vriend kon m ook amper uit zetten gisteren en ik mag niet meer kijken zonder hem haha.
Denk dat dat idd met de rechten te maken heeft. Vind wel dat het redelijk is. Maar kijken ook veel kinder dingen
Ja ik kan zeggen doorkijken, ben echt verslaafd aan Lost. Goed geacteerd. Ik had niet het idee van ongeloofwaardig en vind het verhaal als je er over na gaat denken mooi. Je kan het proberen. Maar niet iedereen zal het liggen.
Als je van Country muziek houd is het leuk!! ik vind hem geweldig! overtreft niet OITNB of Pretty Little liars hoor maar wel leuk
Het is bekend ze kopen op een gegeven moment de seizoenen af. als je het up to date wil kijken kun je beter HBO nemen. Maar daar betaal je dan ook flink voor!!