Klopt was hier toen later ook. Snap niet hoe dat zit eigenlijk. Maar gelukkig kunnen we weer gewoon op de tv kijken, wel zo handig als je samen kijkt @cynnie1984 ik zag gister dat Jericho gecanceld was. Zit er wel een soort einde aan dan? Vind het apart dat hij gecanceld was, zo'n leuke serie. The event is er volgens mij (nog) niet, waar gaat die over?
Ja soort van einde heeft hij wel. The Event gaat over een invasie van Aliens (ook gecanceld ) maar open einde..
Kijkt iemand ook het Amerikaanse aanbod op netflix, ik wel, staat veel meer films en series op dan het Nederlandse aanbod.
drop dead diva het nieuwe seizoen staat erop vergeet alleen telkens te kijken als ons zoontje slaapt en 's avonds kijken we heroes
Ik ben even netflixmoe geweest. Alleen de teletubbies en iets van vliegtuigen zette ik regelmatig nog op. Nu drop dead diva er is is die netflix moeheid ineens over
Ja, de cliffhanger was echt spannend he?? Ik was echt kwaad toen het seizoen afgelopen was en ik niet verder kon kijken Misschien doe ik vanavond wel even heel lief tegen mijn man zeg ik: ga maar lekker in bad, even relaxen Dan kan ik beneden lekker stiekem DDD kijken
Haha wat erg! zou ik ook doen Ik heb de laatste tijd minder tijd. Kan eindelijk mijn bekend programma van Belgie weer bekijken via net gemist, tja daar hebben ze dat nu pas uitgevonden,... maar ik moet dat al elke dag kijken en utopia. Zoontje slaapt minder, vriend wil s'avnds samen series kijken. Lijkt wel alsof de dagen 3u korter duren als 2 maanden geleden. En ik was het ook even moe. Altijd series kijken en dan teleurgesteld zijn als het gedaan was haha
Dat gevoel heb ik dus ook En hij heeft nu veel sneller zijn fles leeg, in het begin kon ik nog wel eens een halve aflevering kijken terwijl hij de fles dronk, maar dat is er nu ook niet meer bij
Gelukkig The event klinkt ook wel leuk. Als hij op Netflix komt zal ik eens gaan kijken. Wel jammer van het open einde.
Ik begin ook netflix verslaafd te worden. Ik ben begonnen met: orange is the new black en heb daarna Once upon a time gekeken en ben nu begonnen met Call the midwife Mijn man vond helaas geen van allen leuk, dus zit nu te denken om white collar te kijken, daar las ik veel positieve reacties over. Vinden jullie mannen die serie ook leuk?
Net de laatste aflevering van seizoen 5 gekeken van drop dead diva...... kan niet wachten tot het nieuwe seizoen
Iemand nog tips voor series vergelijkbaar als white collar? Gebben gekeken: Wc Suits Elementary Prison break Allemaal erg leuk... Ben begonnen met: Dexter Ray donavan Lost Orange is the new black Vonden we allemaal niet zo leuk. Nu in breaking bad, maar vind het niet heel bijzonder. Blijkbaar zijn we iets oppervlakkiger dus als iemand nog series weet gelijk aan 1e rij hou ik me aanbevolen!
Seizoen 6 kan je via internet kijken! Is alleen niet ondertiteld, maar drop dead diva is ook niet zo heel moeilijk te begrijpen! Ik heb seizoen 5 en 6 op die manier gekeken! Toen ik net klaar was met seizoen 6 zette Netflix seizoen 5 online whahaha, ook lekker dus! Pb me maar als je het adres wil hebben, moet ik namelijk even op m'n laptop kijken welke site dat ook al weer was
Ik heb gekeken: Suits > kijkt lekker weg Once upon a time (had t op tv al gevolgd) Orange is the new black > vond t redelijk House of cards > aanrader! Call the midwife > meer een vrouwenserie Breaking bad > aanrader! Weeds > ook leuk, wel minder spannend Luther > spannend Homeland > aanrader! The americans > leuk maar weinig afleveringen En zit nu in mad men. Edit: als antwoord op de vraag van anan
Thnx. Homeland waren we ook al aan begonnen maar weer gestopt. Moet eerst nog 4 seizoenen van breaking bad uit zitten. Wat een ondraaglijke lange saaie scenes zitten daar in...
Ben nu met walking dead bezig maar moet altijd op man wachten haha omdat we het samen volgen. Nu was ik begonnen met White collar maar die wilt mijn man ook kijken haha dus die doen we dan maar als we klaar zijn met walking dead. Iemand een tip voor een serie echt voor vrouwen?