Serie echt voor vrouwen: pretty little liars . Gisteren eerste aflevering gezien van White Collar. Leuk! Ook om naar die man te kijken ... Gaan denk ik ook the Americans proberen.
Ik wist niet dat er een nieuw seizoen van drop dead diva online was, mooi zo! Wat afwisseling met the pretty little liars marathon die ik de afgelopen weken doe als manlief aan het werk is .
Wij hebben gekeken naar: Orange is the new black Homeland Allebei topseries! We zijn nu begonnen aan breaking bad.. Ik vind het tot nu toe niks aan.. Heeft iemand tips een beetje in de trant van homeland? Iets wat voor mij en mijn man leuk is? (Ik vind het wel iedere keer frustrerend als we het hebbrn uitgekeken dan moet ik echt afkicken vooral bij homeland, ik dacht dat er 4seizoenen opstonden..... Helaas)
the following is ook goed! Gruwelijk, maar goed haha! Je moet wel van een beetje spanning en bloed houden
The Following Orphan Black Sons of Anarchy Zijn erg goede series die je ook met je man samen kunt kijken.
Na Orange is the new black, Dexter (nog een keer, hihihi), Breaking Bad en Weeds (ook echt een aanrader!) heb ik Orphan Black gezien, kan niet wachten op het volgende seizoen. Nu bezig met American Horror Story, seizoen 2. Liefs,
Na zo'n 15 afleveringen van Breaking Bad was ik er wel klaar mee, zo saai...misschien kijken of Homeland wat is voor ons samen of Orange is the new black. Drop dead diva kijk ik tussen de middag en zit inmiddels aan het eind van seizoen 4, heerlijke serie. Zoontje wil wel elke dag Platvoet en z'n vriendjes zien maar ook Lego en Pocahontas en Rapunzel vindt ie mooi...ja, wij zijn officieel Netflix verslaafd
Voor de DDD kijkers: ik kan nu echt niet meer kiezen of ik vind dat ze met Owen of met Grayson moet eindigen (ben bij aflevering 5)
Ik heb net seizoen 4 afgerond, ben blij dat ik gelijk door kan met seizoen 5 en zou eerst zeggen Grayson maar ben Owen steeds meer gaan waarderen