Ik vond het in het begin een leuke serie, maar op een gegeven moment ben ik er mee gestopt, omdat ik het echt te vaag vond worden allemaal. Als ik een aflevering gemist had, dan begreep ik er al niks meer van.
Popcotn vind ik wel leuk omdat het nieuwer is, maar vind het rete irritant dat je het niet kan pauzeren. Liefs,
Ik hoop ook dat er snel wat komt. Hier kijken ze nu wel van mickey mouse de kerstfilm op netflix, leuke film. Deze stond hier een keer als tip Nieuwe films op Netflix Nederland | Flixfilms hou ik nu steeds in de gaten. We hebben Jerricho gister afgekeken. Jammer dat het gestopt was. Wel fijn dat er een einde aan zat. Nu zijn we begonnen met californication. Hebben nu twee afleveringen gezien. We vinden het lachen Meer meiden die dit volgen?
Ja leuk Californication. Hebben we gevolgd toen het in de US op tv was, 8 seizoenen ofzo? Dus je kunt nog even vooruit . Iemand Marco Polo al gezien?
Lig ziek op de bank en gister begonnen met pretty little layers, erg leuk en vermakelijk. Beetje ongeloofwaardig dat ze 16 zijn, maar ach. Samen met mijn man volgen we Americans, ook wel leuk!
Orphsn black zijn we net een paar afleveringen bezig, spannend is dat! Verder nu 2 afleveringen van Luther gezien, pakt me nog niet zo. Ik ben van de ene op de andere dag gestopt met PLL. Ik was het zat, ergens einde seizoen 4. Teveel vragen waar noooooooit antwoord op komt. Lijkt Lost wel .
Ik ben ook zwaar verslaafd. Zit nu helemaal in Sons of Anarchy. Zag dat er 7 seizoenen zijn maar er staan er nog maar 5 op Netflix. Maak me nu al zorgen over hoe ik aan de andere 2 seizoenen kom. Pretty Little Liars ben ik ook afgehaakt... Ik vond het wel erg langdradig worden allemaal.
Voor de liefhebbers van Pretty little liars. De nieuwe (kerst)aflevering staat erop. Seizoen 5 afl 13
Afgelopen week de aller laatste aflevering van seizoen 7 gezien, heb een traantje weg moeten pinken... al 7 seizoenen aan de buis gekluisterd en nu afgelopen Wel een heel goed einde !!!
Welke serie is leuk om samen met mijn man te kijken? Breaking Bad en Dexter hebben we al gehad. (super vette series trouwens) Wie weet welke nog meer leuk is om samen te kijken?