Netflix verslaafd wie ook

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Cynnie1984, 18 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Kennen jullie popcorn al? Een gratis soort Netflix... Sinds kort ontdekt! Ideaal!

2. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Bij afl 2 gestopt. Dus misschien nog ff volhouden

3. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Popcorn kan alleen niet via apple. Dus ook niet vanaf ipad naar Apple tv. Hier ook netflix , vind alleen het aanbod erg tegenvallen . Weinig nieuwe films en seizoenen van series die er pas een jaar later bijkomen. De series van netflix zelf zijn wel leuk ( marco polo, Orange is the new black, hemlock grove etc)

4. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tip: BATES MOTEL....super spannende serie over een jongetje die zich als psychopaat aan het ontwikkelen is...vanaf aflevering 1 spannend!

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Breaking bad moet je echt even doorkijken. Het word steeds leuker.

6. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Na een pretty little lairs marathon ( ben door de afleveringen heen moet echt even afkicken ookal vond ik het soms langdradig worden haha) ben ik begonnen met Orphan Black... Wauw ik vind hem vanaf aflevering 1 echt goed !!

Breaking bad ga ik met mijn man kijken... Ben benieuwd mijn zwager en nichtjes zijn er helemaal leip van ;)

7. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Gebruik het al een flink tijdje. Die heeft tenminste nieuwe films e.d. Netflix vind ik vies tegenvallen als ik dat allemaal zo lees op internet. Bovendien kost netflix idd geld en popcorn niet :D

8. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Orphan Black vond ik ook een geweldige serie...met smart aan het wachten op een nieuw seizoen!

9. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Popcorntime kan gewoon op een apple product hoor en dan aansluiten op tv met hdmi kabel

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ja ik ook!!!

11. Lindalovesmo

Lindalovesmo Niet meer actief

Wat ik wel een beetje jammer vind van netflix, als je in het buitenland bent, je de ondertiteling van dat land krijgt, of Engels.

Met een omweg heb ik het voor elkaar gekregen om Nlse ondertiteling te krijgen, maar toch vind ik het jammer.

12. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Sinds een jaar hebben wij ook netflix en ik vind het heerlijk!! Nooit gedacht dat ik zo'n serie-fanaat zou worden. Zonet de eerste aflevering van "Sherlock" gekeken. Heel gaaf! Ook heb ik 2 seizoenen van Orange is the Black gezien (super!!) en 2 seizoenen van Orphan Black, wat ook een enorme aanrader is! Daarnaast volg ik Breaking Bad en Pretty little liars, maar ik moet zeggen dat ik niet weet of ik die laatste serie blijf kijken (wordt een beetje moe van dat puber-geneuzel...). Mijn vriend kijkt Marco Polo en is daar erg enthousiast over.

13. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    PLL duurt inderdaad wel lang, maar ach, het kijkt lekker weg, kan tussendoor de was opvouwen, facebooken en appen :D
    Ben wel benieuwd wie "A" is, dus zal me door al die seizoenen moeten heen worstelen ;)

14. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Ik kijk orange is the new black..
    sinds gister in seizoen 2.

15. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    lily hammer is ook goede serie.

16. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Oh wij geen last van gehad toen we op vakantie waren in Duitsland. Gewoon allemaal Nederlands gebleven.

17. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Kan je makkelijk instellen hoor bij je instellingen is zo gepiept eigenlijk.

18. Loesje93

Loesje93 Actief lid

18 jul 2013
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Netflix genomen voor:

Orange is the new black <3 LOVED IT
    volgende seizoen komt voorjaar 2015 uit ,voor de liefhebbers
    daarnaast ook gekeken:

Life unexpected:
    een meisje dat jarenlang van pleeggezin naar pleeggezin gaat, gaat opzoek naar haar biologische ouders.
    die haar hebben verwekt tijdens een one night stand.
    Zij gaat trouwen met een man en ze hebben samen een radio programma (waar t meisje elke ochtend naar luisterd(e)
    en hij is altijd 21 gebleven, gaat uit, date veel met vrouwen en woont in een bar, die hij ook runt.... uiteindelijk gaan die 2 wel niet wel niet voor elkaar.
    Hij is SUPER

Call the midwife:
    Als de jonge Jenny Lee aankomt in het Londense stadsdeel East End, weet ze nog niets van ontbering of armoede. Ze is opgegroeid in welgestelde kringen op het Engelse platteland. Haar toekomst had ze voor het uitzoeken. Maar ze heeft gekozen voor de zorg. En nu, vers van de opleiding, gaat ze als vroedvrouw aan de slag in het armste deel van de stad. Jenny belandt in een wereld die in geen enkel opzicht te vergelijken is met waar ze vandaan komt. De straten krioelen van de kinderen. Geen wonder, want gezinnen van tien zijn hier geen uitzondering. En aangezien de kraamafdeling maar acht bedden telt, vinden de meeste bevallingen noodgedwongen thuis plaats. Wanneer Jenny kennis maakt met vrouwen als Conchita, voor de 25e keer zwanger, en het hoertje Mary, 15 jaar en nu al in verwachting, beseft ze dat haar leven nooit meer hetzelfde zal zijn...

The Paradise:
    The Paradise is een sexy serie vol glamour en romantiek. Het verhaal speelt zich af in een superchic Brits warenhuis dat al bestaat sinds de Victoriaanse tijd. In deze droomwereld vol luxeartikelen moet de jonge Denise haar weg zien te vinden. Zij heeft net een baantje gekregen als verkoopster op de afdeling damesmode. Al gauw merkt Denise dat ze in haar nieuwe werkomgeving wordt omringd door machtsspelletjes, intriges en amoureuze verhoudingen tussen collega's. Maar jong en ambitieus als ze is, weet ze zeker dat ze het hier ver kan schoppen. Intussen heeft John Moray, de charmante eigenaar van de winkel, Denise allang opgemerkt. Moray is een moderne selfmade man. Hij kan zowel keihard zijn als onweerstaanbaar vriendelijk. In Denise ziet hij veel van zichzelf terug, en hij voelt zich dan ook tot haar aangetrokken. Tegen wil en dank, want Moray heeft al een relatie met Katherine, de verwende dochter van zijn machtige geldschieter. En dan dreigt er ook nog een duister geheim uit het verleden aan het licht te komen...

The killing:
    Wie heeft Nanna Birk Larsen vermoord? Deze vraag hield miljoenen kijkers over de hele wereld in de ban. Alles begint wanneer inspecteur Sarah Lund zich meldt voor haar laatste werkdag in Kopenhagen en de 19-jarige Nanna als vermist wordt opgegeven. Dezelfde dag nog wordt het lijk van de jonge vrouw teruggevonden. Sarah voelt dat haar baas iemand beschermt en besluit haar geplande verhuizing naar Zweden uit te stellen. Een instinctieve beslissing die haar niet in dank wordt afgenomen, zeker niet wanneer het moordonderzoek haar naar de hoogste politieke kringen van Kopenhagen zal voeren.

19. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    We kijken ook verslaafd aan netflix

20. Sammelskee

Sammelskee Bekend lid

16 jan 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
    Ik heb t sinds gisteren :) erg leuk tot nu toe!

Deel Deze Pagina