Orphan black heb ik net afgekeken , naja af ik kan de laatste 3 min niet zien van aflevering 10 seizoen 2 Weet iemand wanneer er een nieuw seizoen komt ? ik vind wel dat Netflix veel storing heeft , dan kom ik er niet in en moet ik mijn iPad aan en uit zetten. Ik dacht eerst dat het aan mijn iPad lag maar op de pc heb ik het nou ook al eens gehad ook op mijn telefoon trouwens... Grrr...
Pluisje is je internet wel snel genoeg? Hier nog nooit storing bij netflix gehad. Ja 1 keer eens maar weet niet meer hoe of wat precies. Maar 1 keer in misschien 2 jaar tijd vind ik geen keer
Ik had gekeken bij de instellingen, kon alleen kiezen uit Frans of Engels. Maar ik heb me gered, en ik ben nu weer thuis
Ik heb nog nooit storing gehad met Netflix. Wij zijn begonnen met homeland. Twee afleveringen verder, onwijs spannend!
Ja want ben in de val gelokt door me provider om super snel internet af te sluiten toen ik belden voor een extra kastje voor de tv voor boven haha. Mevrouw Pluis we hebben een deal nu voor u : het snelste internet is nu ook beschikbaar in uw woning voor maar 7 euro per maand meer Heel gek in iedergeval vaak als ik dan bij Netflix storing kijk is er ook storing dat dan wel... Ach nu aan het doorspitten wat ik nu ga kijken... Eerst zo op tv blacklist kijken
Ik vond het een leuke serie alleen jammer dat ze na 2 seizoenen al gestopt zijn. Het scheen omdat het duur werd om het programma te maken Ik heb pretty little liars en orphan black afgekeken kan niet wachten op seizoen 3. Nu bezig met Arrow, ook een goede serie zelfs mijn man is er nu verslaafd aan
Yeah!!! The Originals, seizoen één staat er op! Heb ze allemaal al gezien via een stream, maar ben ze toch lekker overnieuw aan het kijken.
Te verschijnen series op Netflix - Netflix Nederland - Films en Series on demand yeahh friends komt ook op Netflix leuk!!!
Gister eerste aflevering van Lilyhammer gekeken en best leuk eigenlijk dus die kijk ik wel verder maar dan samen met mijn vriend want de meeste series kijk ik alleen.
Wie weet er nog een leuke serie om te volgen? ik heb orange is the new black gekeken en bij pretty little liars ben ik afgehaakt vond ik te lang dradig.
Oh heerlijk, ik dacht dat ik alle drop dead diva's al had gezien, maar had seizoen 5 gemist ! Ik kan weer even vooruit. Verder White Collar. Met manlief kijk ik Orphan Black momenteel.