Grimm heb ik ook al bekeken , en in de kerstvakantie once upon a time. Nu bezig met the Originals ook errrrug leuk.
Ik heb een andere gezien.... Zal vanavond eens kijken welke aflevering het was waarin A zijn capuchon af deed
Ben ik ook benieuwd naar ik heb alleen de eerse aflevering gezien maar vond het al best saai is de rest spannender of eentonig?
Maar in de hele serie zijn er wel meer A's geweest eigenlijk. Maar wie het nou echt is is toch nog niet bekend? Ja Alison zelf of die vriendin van der (kom even niet op der naam) Of ik let gewoon niet goed op ofzo maar het blijft af en toe een beetje vaag en het is best langdradig allemaal maar toch vind ik het een hele leuke serie en zit ik morgenochtend weer klaar
De echte "A" is nog niet bekend. Wel zijn er een paar die A hebben geholpen, of die doen alsof ze A helpen om erachter proberen te komen wie A is, die dragen ook een capuchon
Haha ik ben toch maar gewoon gaan kijken....(under the dome) En heb 3! afleveringen zitten kijken Heel leuk dus Maar seizoen 2staat er dus nog niet op? Jammer! Want ben met seizoen 1 zo klaar denk ik
Hihi, toch wel leuk dus Jaaa stom he, maar 13 afleveringen per seizoen. Seizoen 2 was in het najaar op SBS volgens mij. Dus hopelijk nu ook snel op Netflix. En anders moeten we t boek gaan lezen
Netflix is echt mijn beste vriend, haha. Series die wij af hebben afgekeken zijn: - The Killing (De Amerikaanse versie) - American Horror Story (Ik hou ervan) We zijn ook aan Homeland begonnen, maar ik ben afgehaakt halverwege seizoen 1. Manlief vindt het een geweldige serie en gaat nog niet verder, in de hoop dat ik het nog een kans wil geven. Misschien toch maar doen, aangezien ik toch wel nieuwsgierig wordt van al die spannende verhalen. Ik heb in mijn eentje 'Drop dead diva' & 'New Girl' afgekeken. Ik wacht met smart op het laatste seizoen van DDD en seizoen 3 van NG komt medio 2015.. Als het goed is. Daarnaast wordt hier regelmatig Shrek 1, 2 & 3, Frozen, Tangled, Happy feet en Tinkerbell gekeken.
The originals kan je gewoon als losse serie kijken toch? Omdat the originals uit the vampire diaries zijn. Staat los van elkaar neem ik aan verdera. Dat bedoel ik. Ik wil het ook gaan kijken, vind the vampire diaries ook geweldig