Hier al 2 dagen ziek, ben in no time orange is the new black aan t kijken. Echt super leuk! Ml kijkt dr who.
Net klaar met Haven is echt super ook warehouse 13 ook klaar ook leuk Revolution kijk ik nu met mijn vriend ook een super lost achtige serie
Oehh ik ook Ik heb vampirendiaries al gezien Pretty little liars heeeeel spannend wacht met smart op seizoenn6 En kijk nu gossipgirl
ik heb laatst Survivors afgekeken, 2 seizoenen, was best intersant The 4400 (volgens mij staat die er niet meer bij) heel erg leuk The walking dead weer helemaal opnieuw gekeken voor 4de x in een jaar tijd wat ik nog kijk is The nanny, nou ik wacht op nieuwe afleveringen break out kings, en afentoe kijk ik lekker van die oude films, haha of stomme films
Ik kijk the walking dead. Opzich leuke serie alleen hoop dat ze in seizoen 6 wel naar een einde toe gaan werken. Wordt nu steeds zo hetzelfde..
Ik ben inmiddels een heel eind met Revolution. Ik vind het wel leuk! Volgende week nieuwe House of Cards!! Leuk, leuk!!
Ik kijk nu de netflixserie: the missing. Over een 5 jarig jongetje dat tijdens een vakantie 'verdwijnt'. Heftige serie! Goed neergezet...niet voor zwakke magen/harten.
Wij zijn ook aan The Walking Dead begonnen van de week en moet zeggen ik ben aangenaam verrast want hou normaal niet van series met zombies/vampieren en dat soort onzin maar moet zeggen tot nu toe erg goed.
Hier ook enorm verslaafd! Wij kijken nu Fringe, normaal gesproken ben ik helemaal niet zo van de science fiction maar deze serie is echt zo ontzettend gaaf!! En het zet je ook aan het denken over wat er allemaal niet mogelijk kan zijn in de toekomst