ja ik kijk Suits! net mee begonnen. erg leuk! Ook Better call Saul mee gestart :-D zoooo verslavend allemaal haha
The originals! Zoooo cool! Ik wil zo graag het tweede seizoen! (Ik heb hem wel maar zonder ondertitels en ik wil niet nadenken als ik tv kijk )
Uh?? Ik ben een leek Maar ik ga dit bij mijn zus voorleggen, die zal vast begrijpen wat jij bedoelt!! Super bedankt!!
Ik ben nu bezig (lang leven de griep) met pramnights best een foute serie maar kijkt lekker weg en je hoeft niet na te denken
Nog een geweldige serie gevonden. Ressurection. Die is zo te zien al op sbs6 geweest maar wij kijken zelden tv dus nu pas ontdekf. Geweldige serie
Jaaaa las het ook gisteren! Eindelijk!! Hoop ook echt dat Homeland en White Collar de nieuwe seizoenen er snel op komen!
Hebben jullie Unbreakable Kimmy Schmidt al ontdekt? Ik vind het echt zooooo'n leuke serie, lekker vrolijk, lekker gek
Ik volg nu the following. Heel spannend ! Zit pas aan seizoen 1 dus kan nog even vooruit. Daarna wil.ik.prison break kijken. Heb gister een chrome cast gehaald soort usb stick die je in je tv doet en verbinding maakt met je telwdoon via de app en ik heb heerlijk netflix via de tv gekeken. Heerlijk.
Ohhhh ben weer helemaal bij met Pretty little liars!!! wat is het spannend!!!! Oh en met Nashville ben ik ook weer helemaal bij!!! Die is dan weer zielig!
Ga ik die straks kijken Ik moet nog 2 afleveringen van Unbreakable Kimmy Schmidt. Het is ook zo'n leuke serie Helaas maar 13 afleveringen