Ik ben een echte binge-watcher.! Liefst series en dan elke avond alleen maar die serie kijken Ik heb net alle seizoenen (tm 4) van Vampire diaries gekeken. Damon.!! <3 Nu verder met The Originals en PLL tot de volgende seizoenen van Vampire diaries op Netflix staan. Grimm is ook top.
OMG net begonnen aan pretty little liars na alle verhalen....heb net de pilot aflevering gezien en kan nu al niet stoppen met kijken....nog eentje voor ik naar bed ga
Ik zit in een zwart gat! Diep zwart gat! Na gossip girl, PLL, Drop dead diva en Orange is the new black... Ik weet niks meer te kijken! Ik hou niet zo van series als 24 enz. Iemand een geweldig idee voor me?
Het is logisch aangezien er een Amerikaans bedrijf achter zit, maar wat mij betreft zouden er ook minder Amerikaanse producties op mogen zitten en des te meer Scandinavische, Engelse, Nederlandse en filmhuis producties. Die vind ik net wat meer diepgang hebben vaak en gaand daardoor minder snel vervelen.
Steengoede serie inderdaad, even wat anders dan de grootste en bekendste Amerikaanse series en films. Andere aanraders wat die wat mij betreft in dit rijtje thuis horen: Haven, Ressurection, The 4400, Safe Heaven, Annika Bengtzon, Dicte, Lilyhammer, Broadchurch, Dexter.
Oke die ga ik allemaal maar eens bekijken! Thanks Ik ben wel mega benieuwd wat er weer bij PLL gaat gebeuren morgen. Ze mogen trouwens ook wel wat goede oude series erop zetten! BH 90210 bv
ik doelde niet op visuele aspecten....je ziet geen smerige dingen, maar mijn maag draaide soms echt wel om, vanwege alles wat dat kindje (kinderen op de wereld) overkomen zou zijn of is.