Zijn nu netflix gratis maand aan het uitproberen, maar weet wel zeker dat we volgende maand er nog op zitten. Erg leuk. Kijk nu zelf pramface en weeds en gister met mijn man begonnen aan modern family!
Ik ben ook verslaaaafd. Heb pretty little liars achter elkaar gekeken, droomde er zelfs over haha zo spannend. Nu elke dinsdag met smart wachten op de nieuwe aflevering. Drop dead diva ook gezien, wachten op het vervolg. Dicte (een deense misdaad serie) heb ik gekeken, helaas maar 10 afleveringen maar zo verslavend en leuk. Zat er meteen helemaal in. Ben nu bezig met flikken maastricht, had ik nooit gezien op tv. Ook verslavend heb binnen 2 weken ofzo nu bijna alle 5 seizoenen bekeken.
Ik begin nu ook wel nieuwschierig te worden. Maar de meeste titels die jullie noemen komen mij niet bekend voor.en zijn die series Nederlands ondertiteld? En de kinderseries Nederlands gesproken? Komen er ook films loft en komt vrouw bij de dokter? Staan de series er altijd vanaf de eerste aflevering op,of vervallen de oude? En hoe werkt de betaling? En is er ook weer makkelijk vanaf te komen als het niet bevalt?
Ja alles is Nederlands ondertiteld en je kan er zelf voor kiezen om het zonder ondertiteling te kijken of met Engelse ondertiteling. Ja alles vanaf de eerste aflevering staat erop. Je kan tijdens een aflevering stoppen wanneer je wilt en als je weer verder wilt kijken begint hij gewoon waar je gestopt bent. Loft staat er wel op maar komt een vrouw bij de dokter weet ik niet maar zou goed kunnen hoor. Je kan gewoon kiezen om het automatisch te laten afschrijven van je rekening. Dus per automatische incasso maar volgens mij zijn er nog meer manieren om het te betalen. En als je er vanaf wilt kan je het gewoon via je account opzeggen.
Ja Netflix hebben wij ook. . Soms voor we gaan slapen kijken we een filmpje of cabaret via de ps3 hahahaha lekker op bed
Ik ben een paar dagen lid. Heb gekeken: blackfish, aileen (wuornos), een stuk van food, inc. en samen met mijn zoontje een stukje de prinses en de kikker van Disney. Ja ik had tijd over want ik ben ziek.
Wij hebben hier nog geen netflix omdat ik niet zo goed weet wat er allemaal op staat. Ik ben dan bang dat we veel ervan al hebben gezien. Maar als ik de reacties hier zo lees is iedereen wel enthousiast
Echt niet? Wij werden er echt ingezogen! Dat acteerwerk, die spanning, woow! In twee weken 26 afleveringen gezien ...