Heb de spoilers gelezen.... En daar wordt duidelijk wie het is. Spoiler Alert!!!! In het wit... Wil je het niet lezen... Scroll verder ergens halverwege de serie is jason opeens vervangen door een andere acteur. Ze hebben wel van elkaar weg, maar het is toch een andere. Nu blijkt dat jason een tweeling broer heeft, Charles. En dese Charles zint op wraak. Daarom heeft hij jason vermoord en zijn identiteit overgenomen....
Maar zijn dat wel echte spoilers? Want volgens mij zijn die nog niet bekend hoor 😉 Het zou kunnen iig. In die richting kunnen we wel denken.
Ik heb gisteren de eerste aflevering van 'The Missing' gezien. Was er al een keer eerder aan begonnen maar heb het toen naar een paar minuten afgezet. Het pakte me niet... Nu dus opnieuw een poging naar wat positieve reacties hier in het topic. Kan nu al niet meer wachten om de volgende aflevering te kijken!
Ik heb de spoilers niet gelezen...want ben echt pll verslaafd...zit alleen nog maar einde seizoen 2...dus iedereen die ik als A verwacht zal het wel niet zijn als er nog zoveel afleveringen komen haha.
Hier precies hetzelfde, zit ook pas in seizoen 2 en zit steeds te bedenken wie A kan zijn hahaha...we hebben nog even te gaan!
Zwart gat wij zijn door de 4 seizoenen van The Walking Dead heen die op Netflix staan maar nu willen we natuurlijk verder kijken maar hoe??? Seizoen 5 is bezig weet ik en er zijn al een hoop afleveringen geweest maar waar kan ik die terugvinden?
Hier nog een Netflix versaafde! Zo fijn om lekker de ene na de aflevering kan kijken en je niet hoeft te wachten tot de volgende week ofzo.
Nou, als die spoilers kloppen dan vind ik er echt helemaal niets meer aan (en dat vond ik al niet meer de laatste tijd haha, wat wordt die serie vreselijk uitgemolken, jak).
Dit maakt me nieuwsgierig haha, over welke serie hebben jullie het?! (met de spoilers en 'A') Ik ben ook echt een Netflix fan! Heerlijkkk
Downloaden of wachten tot het laatste seizoen op Netflix staat. Gister was de season finale van seizoen vijf, dus zal nog wel even duren tot ze hem plaatsten.
Hier ook te verslaafd Ik heb trouwens beschikking over Netflix worldwide. Ik betaal 4 dollar per maand en dan krijg je een ander dsn nummer en kan je ook bijv. Netflix USA of UK kijken. Wat weer betekent dat ik veeeeeele seizoenen en series (bijv. Bones, CSI, Disney films) meer tot m'n beschikking heb Beste aankoop ooit!
Alles zonder ondertiteling zeker? Niks voor mij, wil lekker ontspannen tv kunnen kijken zonder te moeten inspannen naar wat ze zeggen
Nou kan ik vrij goed Engels maar ik zet altijd de Engelse ondertiteling aan. Want THE big bang theorie en Bones kan ook ik echt niet volgen zonder ondertiteling
Mijn zoon is er helemaal gek van...hij is dol op Sheldon en doet hem vaker na..Hilarisch!! Ik ga hem maar niet vertellen over USA Netflix