Uit 1 dorp komen opeens allemaal mensen terug die zijn overleden. In hun naaste omgeving gebeuren dan ook allemaal dingen....
Meld zich! Orange is the new black gezien! Wacht met smart op seizoen 3 Suits gekeken. The Blacklist gezien. Ben nu begonnen aan White Collar. Aangezien ik door de series heen vlieg (week per serie) lees ik hier graag mee voor aanraders die een beetje op deze lijken.
Ik ben nu in seisoen 2. Eerst hebben ze dagenlang in die camper vast gezeten omdat de accu leeg was. En nu heeft hij net gehoord dat de tumor 80% gekrompen is en hebben ze dat feestje gehad waar hij heel raar deed. Ik hoop dat het nu wel weer n beetje spannender word.
Ik zag hem gisteren staan in mijn 'recommended' lijstje, omdat ik Lost gekeken had. Ik denk dat ik nog even wacht tot er meer afleveringen op staan. Is het heel eng, of gewoon spannend?
Ik zou zeker Dexter kijken. Seizoen 1 is een beetje knullig, maar daarna wordt het snel spannend. Als je Suits leuk vind, vind je House of Cards ook wel leuk denk ik. Die is echt heel spannend en intrigerend. Lost blijf altijd een aanrader maar had ik zelf al voor Netflix gezien. Vind je sci-fi leuk? Dan is Fringe nog wel leuk misschien.
Thanks! Dexter heb ik al gezien, love it!! House of cards sprak me niet zo aan, de trailer dan. Sci-fi vind ik niks, ben meer van de misdaad en actie zoals dexter, prison break en bovenstaande
Klopt, op een paar punten is ie even wat saai. Maar doorkijken loont echt. Het wordt steeds spannender vind ik. Mijn man is op dat punt waar jullie kijken gestopt en heeft nu spijt dat hij niet heeft doorgekeken.
Heb je The Killing al gezien?? Als je van misdaad houdt is die wel echt n aandrader. Vooral seizoen 1 is echt wow.
Hai ik ben ook een onwijze serieverslaafde Ik heb nu in 4 dagen anderhalf seizoen van de following gezien. Wat een gave serie zeg The missing seizoen 1 heb ik ook in een paar dagen gekeken. Ik vond het aan de ene kant een beetje saai maar jee wat wilde ik graag steeds de volgende aflevering zien en ik kan niet wachten op seizoen 2 Revolution, orange is the new black, terra Nova, vampire diaries, the originals under the dome, drop dead diva vond ik ook gaaf De blacklist kijk ik altijd maandag avond op tv Lost en prisonbreak had ik al gezien 2 keer zelfs echt geweldig , Flikken Maastricht ook in een paar weken gezien ook top. ( weten jullie of hier nog meer seizoenen van op Netflix komen?) Dexter breaking bad en Nashville heb ik maar 1 aflevering van gezien kon me niet echt boeien . Jammer dat desperate housewives devisious maids en greys anatomy d'r niet op staan ! Dat vond ik ook zulke leuke series . De killing zet ik ff in m'n lijst! (Hoezo verslaafd ?) Iemand nog andere tips?
Ik heb hiervan een stuk of 5 afleveringen gezien maar kwam er niet lekker doorheen. Het pakte me niet. Breaking bad ben ik ook mee gestopt na enkele afleveringen, misschien toch eens opnieuw proberen. Thanks voor de tips.
Ja na een paar afleveringen zit inderdaad een saai punt. Daar wilden wij ook afhaken toen. Die punten komen nog wel een paar keer maar er staan hele goede afleveringen tegenover. Met name seizoen 4 en 5 vond ik goed. Dankje voor je mening over Saul. Zit toch te twijfelen nu
Collega van mij kijkt homeland, die vind em heel goed. Ik vind het zelf nogal Amerikaans en ga me daar enorm aan irriteren dan. Dus ik sla die maar over.
Ik vond Homeland echt geweldig!!! Was echt verslaafd en baalde toen het seizoen was afgelopen... Welke serie is nog meer leuk in hetzelfde genre?