Dank je, dank je! De keuze is gevallen op Orphan Black, de eerste aflevering is af, tot nu toe vind ik het heel spannend, nu de volgende
Nog even een vraagje...wat is leuk voor kleine kinderen, iets wat niet op de gewone tv te zien is? Mijn zoontje is 4. Ik zag een paar programma's die niet op de gewone TV voorkomen, we hebben de uitgebreide pakket met 10 kinderzenders, dus heel veel dingen zijn al bekend. Ik wacht in ieder geval af met Netflix aan mijn zoontje te laten zien, anders wilt hij zo meteen niet meer naar school
Airport, kleine rode tractor maar dat is meer iets voor mijn zoontje denk ik. Voor 4 jarigen verder geen idee
Zoontje van 3.5 kijkt op Netflix De Gelaarsde Kat, Dinosaurus series maar hoofdzakelijk films zoals Lego, Astroboy, Pocahontas, Rapunzel. Als ie een leuke kaft voorbij ziet komen kijken we of het wat is maar hij kijkt meer via de gewone kinderzenders op tv...of Verschrikkelijke Ikke op de dvd
@Sydneys, @Mmarianne, @Mamavanjuul dank je wel dames, morgen middag gaan we jullie suggesties gericht zoeken. Vandaag was prachtig weer dus wij zijn gaan wandelen ipv Netflix kijken Ik ken de meeste namen in ieder geval niet.
Nou dat vonden wij dus ook. Geen lekkere verhaallijntjes en de echte humor van het 1e seizoen wordt ook steeds minder..
bijna bij de laatste aflevering vind het tweede seizoen niet zo boeiend als het eerste....ben benieuwd naar het derde. En ze gaan een vierde maken!
maakt niet zoveel uit, geen girly girl series in ieders geval....en orange is the new black trok me niet, maar misschien komt dat nog.
Is er inmiddels al meer content beschikbaar vergeleken met vorig jaar? Toen vond ik dat er te weinig opstond voor wat je betaald.
De gelaarsde kat Space racers Airport Kleine rode tractor Jake en de nooit gedacht piraten Larva (beetje met poeppies en boeren laten compleet in een deuk) Cars Planes Verschikkelijke ikke brandweerman sam Lego film met cluth powers
met vriend lief kijk ik nu orange is the new black . nu wil ik ook voormezelf een serie volgen zo lekkere meiden serie wie heeft er tips? kwam zelf op drop dead diva of pretty little liars wat is leuker? of nog andeere tips
zijn beide leuk! pretty little liars is een beetje spannend, drop dead diva is gewoon leuk wat humor en emotie
Beetje spannend? Het beheerste mijn hele leven😂. Maar goed ik ben dan ook echt een schijterd en vind dino's al realistisch🙈. Overigens in het 'echte' leven een stuk nuchterder hoor. Maar met films en boeken