Ja ik vond het ook een aanrader. Had verwacht het oubollig en saai te vinden maar ik heb echt alle 3 seizoenen achter elkaar gekeken. Erg leuk!
Nou nooit gedacht, maar wij zijn toch ook om nu. Komt meer doordat op de gewone tv alleen nog maar reclame te zien is en af en toe een stukje film. We gaan dus waarschijnlijk als het goed bevalt ons tv abonnement opzeggen en alleen nog online kijken via Netflix, popcorn, youtube en uitzending gemist. Scheelt 30 euro op de kosten, aangezien we dan alleen nog maar een goedkope internet verbinding nodig zijn. Vaste telefoon gebruiken we toch al niet, dus die kan dan ook gelijk weg. Lang leve reclameloos kijken.
Ik zou een niet al te goedkope verbinding nemen, want dan loopt alles niet lekker hoor. Laden op YT duurt dan ook lang hoor.
Ik was vergeten dat er afleveringen van Pretty Little liars kwamen.....maar na vier afleveringen zit ik er weer helemaal in!!! zzzooooo spannend!
Ik hou gewoon mijn huidige verbinding dan, alleen de tv en telefoon gaan er vanaf. Dan werkt het feilloos
iemand nog tips om te kijken samen met vriendlief? Een beetje in deze trant: Sons of anarchy Homeland Prison break Suits Oitnb Breaking bad al gekeken maar kon me niet boeien.. Help!
Gisteren Sons of Anarchy afgekeken, wat een PIEP eind, heb een potje zitten janken... Doe ik nooit! en het blijft door mijn hoofdt spoken haha, gelukkig komt er een seizoen 7 maar daarna waarschijnlijk niets meer!
Gister de laatste aflevering van Breaking Bad gekeken, na een dipje in seizoen 2 werd ie steeds beter...gingen er ook steeds meer op een avond kijken Wat zijn de tips om na BB te kijken?!
Drop Dead Diva Pretty Little Liars (zit in seizoen 5) Breaking Bad Vind het echt moeilijk kiezen nu, Dexter lijkt me zeker wat!