Ik kijk Vampire Diaries op dit moment, heerlijke serie. Bij Pretty Little Liars moet ik nu steeds wachten op de wekelijke nieuwe aflevering. Nashville vind ik trouwens ook een leuke serie.
Heb niet alle pagina's gelezen, dus misschien is 'tie al genoemd: Suits! Serie over lekkere advocaten
Ben bij aflevering 6 van het 3e seizoen erg spannend spoiler alert (ze heeft nu wat gevonden in de la bij Ezra)
Pretty Little Liars --> met smart aan het wachten op seizoen 5 Vampire Diaries --> aan begonnen maar serie "grijpt" me niet Orange is the new Black --> met smart aan het wachten op seizoen 2 Nog geen idee waar ik nu mee ga beginnen.
Sjeeeeesus, wat is die kerel lekker! Heb er zelfs over gedroomd, hahahaha! Gooi het maar op mijn hormonen! Maar mijn god...het is echt 100% mijn type!
Ik heb altijd een hekel gehad aan de afwas maar nu is het bijna mijn hobby. Kleintje in bed en dan ga ik naar de keuken, installeer mijn ipad, zet netflix op en dan afwassen en koken
Welke van de 2? Vind ze allebei niet lekker. Moet je White Collar even kijken. Superslechte serie, gaat nergens over, maar dáár zit pas een lekkere vent in!!!
Kent iemand hier al 'dit is tv'? Gehoord dat dat nog fijner is dat Netflix en waarop wel nieuwe films gekeken kunnen worden. Wij willen dit graag gaan nemen dus was benieuwd wat jullie ervan vinden.