ergste is dat ik komend weekend man en kindloos thuis ben en mezelf dus vrijdagavond al zag zitten op de bank met een zak chips, fles wijn en de ontknoping :x:x:x:x
Zo, dan zou ik ook flippen....ben bijna klaar met pll dus moet op zoek naar een opvolger maar het meest spannende is eigenlijk of je een serie af kan kijken!?!
Echt waardeloos....:x wat jammer zeg Misschien heeft een andere aanbieder het wel...1 die iets minder legaal is...
Netflix gaat hier de deur uit. Een of ander probleem zodat het een eeuwigheid duurt om in te laden op x-box 360/one. Maar nu ook problemen via onze televisie. 9 van de 10 keer moet ik opnieuw inloggen en om de haverklap krijgen we melding dat er een probleem is met de titel die we bekijken, kies iets anders of probeer opnieuw. Even zitten rekenen en denk dat we amazon prime gaan nemen. Komt in totaal duurder uit dan netflix per jaar maar eigenlijk besparen we ook weer omdat we gratis bezorgingen kunnen hebben en we bestellen wel vrij veel via amazon.
OW lost gaat 12 september eraf.... Iemand tips om 5! Seizoenen in 1,5 dag te kijken?? Narcos? Is die spannend?
Net een gedeelte bekeken van narcos. Niet mijn ding. wel heel goed in elkaar gezet maar niet mijn type serie. is denk ik wel iets voor mn vriend.
Neeee...Balen zeg. Ik heb het al gezien maar wilde het over tijdje nog een keer gaan kijken. Ik kijk nu naar Narcos. Geweldige serie
De teletubbies zijn ook verdwenen van netflix. Gelukkig zit zoontje nu in de brandweerman sam en casper en emma fase
Ik heb al drie dagen error 701 alles gedaan, behalve gebeld. Morgen maar eens bellen, het is alleen op de tv, op mijn telefoon en iPad doet het het gewoon...
Op youtube staan wel heel veel teletubbie afleveringen. Op je tv heb je normaalgezien ook youtube. Maar is wel stom dat ineens zoveel verdwijnt!
Rita is ook wel aan aanrader hoor! Heb 'm gisteren afgekeken. Hoop dat er ook nog een seizoen 4 komt..