Ik heb er een andere serie bij 'moeten' zoeken, mijn man kijkt ook mee met Jessica Jones hihi. Drop dead diva is het geworden, lijkt mij erg leuk.
Ja jessica kijkt mijn vriend ook mee gister de laatste aflevering gekeken! vind hem erg goed ben benieuwd naar het volgend seizoen. Drop dead diva is een heerlijke meiden serie
Moest er gewoon een eigen serie bij hebben, kan ik lekker alleen genieten Denk dat ik wel een goeie heb gekozen. Zijn nu bij aflevering 4 met JJ. Nog even te gaan maar denk dat wij ook zo klaar zijn mijn man kennende
Hier ook een netflix verslaafde. Helaas veel goede series al gezien dus het is echt zoeken. Wacht op veel nieuwe seizoenen maar dat duurt echt lang. Had gehoopt in mijn verlof het een en ander te kunnen kijken. Nu halen ze ook een serie er af in 2016 grimm. Was bij seizoen 2 en opeens was die er afgehaald en alleen seizoen 3 nog. Maar nu helemaal er af in 2016, wel erg jammer!
Dames misschien kunnen jullie mij helpen. Ik kijk Netflix via Google chrome cast. Nu dacht ik slim te zijn en heb hem meegenomen naar ons vakantie adres. Maar ik krijg het maar niet voorelkaar dat ik de WiFi instelling kan wijzigen. Ik heb al achter op het knopje gedrukt maar dan lukt het niet en ook niet via de app op mijn GSM. Dus helaas geen films of series kunnen kijken. Maar wil nu toch wel heel graag weten hoe ik dit kan wijzigen. Mijn gevoel zegt dat het waarschijnlijk heel simpel is als ik maar weet hoe.
Jouw account is gelinkt aan de nederlandse Netflix. Ik weet niet waar je op vakantie bent. maar op zich zal hij in Nederland het altijd moeten doen me je inloggegevens. In het buitenland werkt hij niet.
Hier geen Netflix, want we hebben een hele trage internet verbinding. Maar wel enoorm serie verslaafd, ik lees gewoon mee
Netflix past zich wel aan de snelheid van je internet via bijv een crome cast . Kijkt het misschien wat minder mooi maar heb je wel de gave series
Ik heb het een maand gratis geprobeerd op de chromecast, maar als ik iets bekijk op netflix, dan heeft mijn man ''lag'' (vertraging) op zijn computer tijdens het gamen, dus de verbinding is echt te traag en helaas wonen wij in middle of nowhere hier in Zweden op een eiland, dus een snellere verbinding kunnen we helaas niet nemen. Er komt over een paar jaar pas fiber. Maar wij downloaden alles en bekijken dit op de computer of tv, dus ik mis in pricipe niks kwa series
Ik ben in Nederland op vakantie, als ik inlog krijg ik de films niet via chrome cast op de tv. Hij herkent de WiFi verbinding niet
Gisteravond weer naar Jessica Jones gekeken. Heerlijke serie, we kregen de tijd lekker snel om Weet iemand of er meer seizoenen op de planning staan?
Het 2e seizoen staat volgens mij wel op de planning, maar ze weten nog niet of het uit komt voor de serie ''The Defenders'' of dat het pas daarna komt. Dus we moeten waarschijnlijk nog wel even wachten. (The Defenders: Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage, and Iron Fist team up to fight crime in New York City.)
next the Client list voor mij echt voor mij...maar stiekem vind mijn vriend het ook wel een sexy serie ;P
Vandaag voor het eerst wat aan het kijken. Kan nu via KPN via meer televisie heel handig! Ben nu Toscaanse bruiloft aan het kijken even niet nadenken 😜