Iemand nog leuke film tips? Ik heb nu alle dans films gezien (stepup enzo). Iemand nog een echte aanrader? (Ik hou niet van horror, thrillers en dergelijke). Actie, zoetsappig, humor enzo allemaal welkom
Oh neee we zijn bijna door alle aflv van het nieuwe seizoen van Homeland😭😭😭 afgelopen zaterdag begonnen..🙈🙈
Hmmm, dus i.p.v. elke week een nieuwe aflevering moeten we wachten tot het voorjaar. Laat het voorjaar maar snel komen dan
M'n zus had ergens gelezen maart. Naja, ik heb nog 8 afleveringen te gaan en het laatste seizoen van Drop Dead Diva en PLL begint ook weer bijna...ik red het dus wel tot maart
Miss Fishers murder mysteries vind ik zo leuk.. Maar de 8 afleveringen van seizoen 3 had ik er weer door
The Walking Dead verdwijnt van Netflix.. zo balen. Ik verheugde me zó op seizoen 5. Die zou begin 2016 beschikbaar zijn...niet meer dus. Ik vind het echt de meest geweldige serie ever. Maar netflix haalt alles eraf op 18 januari. Ik ga S5 wel ergens kopen, zit niks anders op (als verslaafde) haha
DDD ook een nieuw seizoen? Leuk! Ik kan niet wachten op Nashville, PPL en dan ook nog DDD👌🏻
Dat weet ik niet. De hoofdrolspeelsters zijn Jane Fonda en Lily Tomlin. Vrouwen van zeventig die te horen krijgen dat hun echtgenoten al 20 jaar in het geheim een relatie met elkaar hebben en dat ze willen trouwen. Ik vind het echt een leuke serie. Weer eens wat anders en bovendien erg humoristisch.
Die vond ik dus niks aan 😂 Ben dan ook gestopt met kijken. Ben nog wel op zoek naar een nieuwe serie. Mijn man en ik kijken prison break terug, maar hij komt volgende week pas weer thuis dus ik zoek nog wat voor de avonden tussendoor. Moet wel iets in het genre zijn van prison break, the mentalist, castle, Teenwolf etc.