Homeland gisteren avond maar eens aan gezet na dat ik hier al een paar keer gelezen had dat het een spannende serie is. Oke weer een fan er bij!! Leek mij al die tijd geen serie voor mij maar hahah spannend... En is bodie nu wel of niet ( bekeerd) haha kijk toch wel verder whaha.
Eens!! Ik zou bij series sowieso niet zo vast klampen aan karakters die dus geen hoofdrol hebben. Hoewel Brody natuurlijk een grote rol had, is Clare Danes de hoofdrol speelster. Ik vond hem trouwens ook een beetje vervelend worden tegen het einde. OITNB;hopelijk een beter seizoen dan het vorige want daar vonden vriend en ik niet zoveel aan..
Ik kijk wel verder maar hij is zo X leuk. Ik denk dat hij zwaar getraumatiseerd is gebrainwaist. Maar nog aan de (goede kant staat) i hope do hihi. Geef kleine hint please.xxx
Hahaha neeeee je moet echt zelf kijken!! Je blijft je verbazen hahaha. Gewoon achter elkaar door kijken joh
Iemand de documentaire "Making a Murderer" al gezien? Ik vond het een hele boeiende, indrukwekkende maar vooral bizarre documentaire.
dames even een vraag. Wij krijgen steeds vaker de melding; bewerking kan niet voltooid worden. En dan moeten we weer terug naar het hoofdmenu om de film weer opnieuw te selecteren. Hebben jullie er ook last van? En wie weet hoe ik het kan verhelpen?
Dat heb ik ook weleens, best irritant. En hoe het kan: geen idee. Ik vernieuw de site dan altijd even en vaak doet hij het dan wel weer normaal.