Geen last van. Maar ik weet wel dat het waarschijnlijk met je de pieken en dalen in je internet verbinding kan liggen. Ik heb bijvoorbeels wel als mijn vriend aan het downloaden is dat dan eerst de HD uitvalt en daarna gaat hij laden....
Zo de laatste aflevering van Client list gezien!! echt een leuke serie...jammer dat hij niet meer verder gaat
Bijna afgekeken en de enige conclusie is die ik tot nu toe kan trekken is. Sam sam wel en niet wel en niet. Zit nu bij een aflevering dat Carrie ontvoerd woord. Daar voor werd ze opgenomen in die instelling en nam aan dat het echt was maar ja de CIA is wel erg wispelturig haha.
Ik kijk op het moment the cliënt list, erg leuk. Met mijn partner kijken we hannibal de serie, echt een aanrader!
We kijken nu how to get away with murder (de serie) ook een aanrader. Meer meiden die hem hebben gezien of kijken?
Dat had ik ook bij de eerste paar afleveringen, maar daarna zat ik er helemaal in. Echt een leuke serie! Wij zijn nu bijna klaar met het tweede seizoen van the Blacklist. Daarna kunnen het we laatste seizoen van the Mentalist gaan kijken.
Weet iemand van jullie of de Deense serie 'Rita' terug komt? Deze week geen Netflix gekeken. Wilde het gisteravond op mobiel zetten maar heb niet genoeg geheugen terwijl ik een extern geheugen heb van 16gb. Geen idee hoe ik het daar op moet krijgen zodat ik het wel op mobiel kan installeren.
Hoe bedoel je terug komt? Of er nog een nieuw seizoen komt? Volgens mij niet. Ik kan op imdb ook niet zien dat er nog 1 gemaakt is. En de laatste was dacht ik van een paar jaar terug. Vond de laatste aflevering ook wel een afsluiter. Wel jammer, vind het een goede en leuke serie
Dat hadden wij dus ook. Zal best nog een staartje gaan krijgen, aangezien Obama zich ermee aan het bemoeien is
Ik had begrepen dat Obama niks voor hem kon doen. Hij heeft wel 2 nieuwe advocaten. Ik moet nog een paar afleveringen, maar zoals ik het nu zie denk ik niet dat hij het gedaan heeft..
Zo denk ik er na een paar afleveringen ook over, maar deze docu schijnt toch erg pro Avery te zijn. De makers hebben bepaalde theorieen tegen hem eruit gelaten die ik zelf nog niet heb gelezen omdat ik nog een paar afleveringen moet, maar ben er wel benieuwd naar.
Ik heb vanochtend de eerste aflv van Making a murderer gekeken en vond het erg interessant! Heeft iemand hier die serie over Pablo Escobar gekeken en zo ja is het wat?
Iemand teen wolf gezien, ik ben normaal helemaal niet van dit soort verhaallijnen maar heb nu de eerste afl gezien en beviel toch wel.
Binnenkort op de zender ID (discovery?) een vervolg op de netflix serie. Echter nu wat minder pro-Avery Datum is helaas nog niet bekend, zag gisteren een voorstukje, waarin nieuwe bewijzen en feiten aan bod komen.
Bedankt voor de tip! Ik ben de docu op netflix nu aan het kijken. Ik denk nu ook onschuldig. Bizar verhaal!😮