Netflix verslaafd wie ook

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Cynnie1984, 18 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Geen last van. Maar ik weet wel dat het waarschijnlijk met je de pieken en dalen in je internet verbinding kan liggen.

Ik heb bijvoorbeels wel als mijn vriend aan het downloaden is dat dan eerst de HD uitvalt en daarna gaat hij laden....

2. Lindalovesmo

Lindalovesmo Niet meer actief

Ik zit hem nu te kijken. Mijn mond blijft maar openvallen van verbazing.

3. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Zo de laatste aflevering van Client list gezien!! echt een leuke serie...jammer dat hij niet meer verder gaat :(

4. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Wij zijn begonnen met Dexter, ff wennen...

5. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    I know, net de laatste gezien

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Bijna afgekeken en de enige conclusie is die ik tot nu toe kan trekken is.

Sam sam wel en niet wel en niet.

Zit nu bij een aflevering dat Carrie ontvoerd woord. Daar voor werd ze opgenomen in die instelling en nam aan dat het echt was maar ja de CIA is wel erg wispelturig haha.

7. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik ben nu bezig met Dicte, een Deense dramaserie. Best leuk en boeiend.

8. fall

fall Niet meer actief

Ik kijk op het moment the cliënt list, erg leuk. Met mijn partner kijken we hannibal de serie, echt een aanrader!

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

We kijken nu how to get away with murder (de serie) ook een aanrader. Meer meiden die hem hebben gezien of kijken?

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Dat had ik ook bij de eerste paar afleveringen, maar daarna zat ik er helemaal in. Echt een leuke serie!

Wij zijn nu bijna klaar met het tweede seizoen van the Blacklist. Daarna kunnen het we laatste seizoen van the Mentalist gaan kijken.

11. Heico

Heico Actief lid

22 jun 2014
    435
    0
    16
    Weet iemand van jullie of de Deense serie 'Rita' terug komt?

Deze week geen Netflix gekeken. Wilde het gisteravond op mobiel zetten maar heb niet genoeg geheugen terwijl ik een extern geheugen heb van 16gb. Geen idee hoe ik het daar op moet krijgen zodat ik het wel op mobiel kan installeren.

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hoe bedoel je terug komt? Of er nog een nieuw seizoen komt?
    Volgens mij niet. Ik kan op imdb ook niet zien dat er nog 1 gemaakt is. En de laatste was dacht ik van een paar jaar terug.
    Vond de laatste aflevering ook wel een afsluiter.

Wel jammer, vind het een goede en leuke serie :)

13. Butchke

Butchke Niet meer actief

Dat hadden wij dus ook. Zal best nog een staartje gaan krijgen, aangezien Obama zich ermee aan het bemoeien is ;)

14. Lindalovesmo

Lindalovesmo Niet meer actief

Ik had begrepen dat Obama niks voor hem kon doen. Hij heeft wel 2 nieuwe advocaten. Ik moet nog een paar afleveringen, maar zoals ik het nu zie denk ik niet dat hij het gedaan heeft..

15. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Zo denk ik er na een paar afleveringen ook over, maar deze docu schijnt toch erg pro Avery te zijn. De makers hebben bepaalde theorieen tegen hem eruit gelaten die ik zelf nog niet heb gelezen omdat ik nog een paar afleveringen moet, maar ben er wel benieuwd naar.

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb vanochtend de eerste aflv van Making a murderer gekeken en vond het erg interessant!

Heeft iemand hier die serie over Pablo Escobar gekeken en zo ja is het wat?

17. tuc

tuc Niet meer actief

Iemand teen wolf gezien, ik ben normaal helemaal niet van dit soort verhaallijnen maar heb nu de eerste afl gezien en beviel toch wel.

18. Butchke

Butchke Niet meer actief

Binnenkort op de zender ID (discovery?) een vervolg op de netflix serie. Echter nu wat minder pro-Avery;)

Datum is helaas nog niet bekend, zag gisteren een voorstukje, waarin nieuwe bewijzen en feiten aan bod komen.

19. mumija

mumija Niet meer actief

Bedankt voor de tip! Ik ben de docu op netflix nu aan het kijken. Ik denk nu ook onschuldig. Bizar verhaal!😮

20. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ja vind het een erg leuke serie :)

Deel Deze Pagina