Hannibal is goed!! S.2 van reign is nu uitgekomen. Ook eel weer leuk om te kijken, ohhh die jurken zijn zooo mooi
Nieuw op netflix jane the virgin erg leuke serie gaat over een vrouw die zwanger raakt maar nooit sex heeft gehad
Ja die is leuk!! Was ooit op Net5, verdween en is nu gelukkig te zien op Netflix! Ik heb het opgepakt waar ik was gebleven met Net5. En ik zit er weer helemaal in, heerlijk!
Klopt ja eerst keek ik het daar ook vervelend vond ik dat toen het ineens spoorloos was verdwenen snap dat eerlijk gezegd toch niet vooral bij een serie maakt die dan gewoon even af toch ? Zijn altijd mensen die het wel kijken maar goed nu kunnen we lekker gaan genieten (opnieuw) hebben wij even pech haha
Ik kan jullie allemaal Outlander(serie) aanraden. Ik had hem al op hbo gezien, het eerste seizoen staat nu ook op Netflix.
Met hannibal begonnen. Zit in een week al in seizoen 2. Ik vind de serie niet waauw maar het intrigeert me wel. Alleen die klassieke ambient achtige muziek mag wel iets meer op de achtergrond. Daar word ik soms gek van. Mag wel iets zachter
heb me vandaag op 29 weken ziek moeten melden lichamelijk werd het mij echt te veel kan bijna niet lopen en of overeind komen maar gelukkig is daar netflix ga straks weer eens kijken wat ik kan gaan kijken vandaag ben dat eigenlijk helemaal niet gewend om thuis te zitten maar soms moet je naar het lichaam luisteren en het is misschien wel beter voor mij en de kleine ook blijft toch lastig ben in de 8 jaar dat ik daar werk nooit ziek geweest ik ga hannibal ook maar eens een kans geven ben benieuwd
Naar de lijst gaan. Film of serie aanklikken die erin staat. Dan kom je in het scherm terecht om die film of serie te bekijken. Rechts boven of rechts in het midden zie je : - lijst. Daar moet je op klikken en is het uit je lijst verwijderd
Ik heb weer vermaak gevonden voor de komende weken. Meer dan werken zit er niet echt in momenteel (net als vorige keer) Kijk nu the 4400 , lekker bingen haha
Moet beide3 nog kijken. Met een dreumes in huis kom ik er niet zo snel aan toe om te kijken Hopelijk van het weekend.
Dit had ik gemist! Heerlijk! Orphan Black 'heb' ik ook nog Ik wil zooooo graag seizoen 7 van the vampire diaries!!! En seizoen 3 van the originals. Wat zijn series die een beetje hierop lijken? Gezellig, romantisch met bloedorstige spannende en enge momenten (Teenwolf al gezien)
Youtan misschien is de serie Shadow hunters iets voor jou heb gister een aflevering gezien en ik vind het tot nu toe wel een leuke serie !!