Serie Nashville stopt na vier seizoenen | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl :x ...ook geen echt eind dan denk ik, aangezien ze het net beslissen en er nog maar een paar afleveringen zijn.
Was te verwachten. Kijkcijfers waren super slecht door de gebrekkige verhaallijnen. De eerste seizoenen vond ik top, maar nu begint het meer op een slechte soap te lijken. Wel heel jammer dat ze meteen opgeven en niet gewoon nieuw leven in de show blazen.
Het eerste seizoen is idd heel leuk van Revolution.. tweede is veel minder... en helaas daarna dus ook gecanceld.
Wij hebben sinds deze week ook netflix. We zijn begonnen met black orphan en ik ben helemaal verslaafd hebben nu het 1e seizoen afgekeken en gaan vanavond aan deel 2 beginnen.
Super! Dank je. ik was van plan om een maandje netflix pauze te nemen, was door mijn series heen en de series die ik deze week had geprobeerd vind ik niet veel aan. 8 seizoenen full house kan ik weer een maandje mee verder
Die oude full house is zo leuk! En het allerleukste is dat mijn zoontje van 3 jaar het ook leuk vind, komt hij lekker tegen mij aanliggen en mee kijken naar baby Michelle in de auto (intro liedje) 198 afleveringen van full house
Wij zijn al netflix gebruikers vanaf het begin en krijg wel een beetje het idee dat we alle leuke series wel gezien hebben .. Het volgende hebben we gezien en vonden we leuk: Dexter House of cards White collar Bewaking bad The walking dead The following The returned How to get away with murder Sons of anarchy Peaky blinders Fargo Orphan black Jericho Hannibal En nu weten we het niet meer ... Better call Saul vonden we niks. Een tijdje geleden hebben we 2 afleveringen van Deadwood gekeken maar dat vonden we niet zo... En Penny dreadfull heb ik na 30 min uitgezet.. Brrr.. Orange is the New Black vonden we ook niet zo. Wis heeft er nog tips ..
Izombie valt wel mee Rita is leuk Znation vind mijn vriend geweldig Better call saul vind mijn vriend ook geweldig. Met die advocaat van sons of anarchy the ranch is ook wel leuk. Wel een stomme lachband Ascension is ook wel leuk Teen wolf ook Pretty little liars is super maar niet voor je man En laatst nog een leuke serie gezien. Over hoogbegaafden die met de fbi gaan samenwerken. Ik kom niet op de naam. Edit : scorpion
The killing is ook echt super. Dan wel de Amerikaanse versies. En wij vonden the bridge en the fall ook de moeite. De rest hebben we ook al gezien.
Hier nog 2 aflevringen en dan ben ik klaar met Jane the virgin. Jammer! Zag wel op Google dat er een seizoen 2 is Hopelijk ook snel op NF. Son of anarchy, welke genre is de serie?
uhhh..... genre.. het gaat over een motorbende en alle intriges hier omheen. Veel actie, maar ook drama.