Vandaag deze email gekregen. Hier ben ik niet blij mee, 2 euro duurder??? Dan mogen ze het aanbod heel ferm verhogen vind ik. Ze kunnen beter wat zoeken om degenen aan te pakken die hun netflix account delen met meerdere huishoudens. Ipv vaste klanten meer te laten betalen die neflix netjes in hun huis houden vanaf de eerste maand dat netflix uitkwam in Nederland. Boosmodus off
Ik heb deze mail nog niet ontvangen ?? Hoop toch dat ze gewoon de normale prijs blijven hanteren vooral bij mensen die al lid zijn vind persoonlijk 2 euro nogal een verhoging voor wat je krijgt idd ze verdienen er genoeg aan met al die leden van tegenwoordig hopelijk klopt het niet ik hou mijn mailbox even in de gaten
Wij hebben die ook gehad.. Is alleen voor mensen die al lang lid zijn en nog steeds 7,99 betalen.. wij dus ook. Dat wordt nu 10 euro ... en iedereen die korter lid is betaald al een hele tijd 10 euro daar gaat het niet voor omhoog
Kan iemand mij nog aan een leuke serie helpen? Ik weet het ff niet meer. Volgende series heb ik al gezien en vond ik (heel) leuk: House of Cards Orphan black Dexter White collar Breaking bad en better call Saul Suits Outlander Reign The killing The americans Vergeet er vast nog. Welke ik heb geprobeerd maar niet leuk vond zijn Oranje is the new black Rita Penny dredfull Pretty little liars
Gisteravond met SOA begonnen, weet niet echt wat ik er van moet vinden. Aan de ene kant wil ik het best verder kijken, is het iets waar je echt in moet komen?
heb alle seizoenen afgekeken het laatste seizoen vind ik echt niet zo leuk helaas ik was ook erg teleurgesteld in het einde had echt zoiets van oke dat was dat dan
Ja dit leek wel alsof ze van de een op de andere dag te horen kregen van: "Oh trouwens, over twee afleveringen moet de serie af zijn." Echt heel jammer, want verder vond ik het echt een super leuke serie. Alleen dat einde ging zo snel! Alle belangrijke dingen in 2 afleveringen..
ja zo voelde ik mij er ook over de rest van de serie was erg leuk kijk het nog vaak maar ik had een beetje een gevoel van nou we zijn weer terug bij af? was blij voor Barney en ineens was het allemaal weer helemaal anders en heel gehaast het papier van het script was zeker op haha dat ze geen ruimte meer hadden
Ja, echt zo jammer! Ja je moet er even inkomen. Dacht eerst ook van tja.. Ik weet niet. Maar vind het nu een hele goede serie! Ik vind Grace en Frank ie zo leuk! Inmiddels s2 afgekeken en vrijdag met Jane the virgin begonnen. Ook al zo leuk! Ben al bijna op de helft, haha.
Ik heb ondertussen Call the Midwife gekeken. Had er mijn twijfels over, maar het wist me toch wel te pakken. Binnenkort seizoen 4, ga ik ook kijken. En ik wil OITNB!! Ben zo benieuwd haha, ik ga denk ik alleen op zolder zitten met de deur op slot en dan non-stop kijken tot ik het hele seizoen gezien heb.