Beetje speciaal Moederdag kado gezocht, ook als bedankje

Discussie in 'De lounge' gestart door ientje, 4 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Het is weer bijna Moederdag en ik vind dat een mooie gelegenheid om mijn moeder en schoonmoeder eens in het zonnetje te zetten.
    Ze passen nu allebei een dag op en doen dit nu al bijna 4 jaar. Na de zomervakantie stopt dat, en ik wil ze laten weten dat we heel dankbaar zijn voor de afgelopen jaren.
    Natuurlijk hebben we regelmatig wat leuks meegebracht, bloemen, kadootjes, maar vind het nu tijd voor iets echt speciaals.

Kom maar op met tips! Bedankt alvast :)

2. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Een cadeaubon voor een massage?
    Als de relatie goed is tussen moeder en smoeder een high tea met z'n 3en?

3. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ik zou een high tea of iets doen wat met je gezin en je moeder en schoonmoeder. Een mooie herinnering die voor altijd blijft.

Of wat ook leuk is een fotoshoot met je dochter/zoon en dat mooi inlijsten.

Lief dat je ze in het zonnetje wil zetten! Succes

4. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Wij hebben dit jaar voor onze mama's op canvas met roze vingerverf een afdruk gemaakt van de voetjes van onze dochter.. Erg leuk geworden.. En daarbij dan een dinercheque en dat mooi ingepakt.. Voor mijn moeder eerste Moederdag als oma en wllde ook namens L iets geven. Dus vandaar de canvas met voetjes erbij gedaan..

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Wij gaan inderdaad high tea doen donderdag. Was in de aanbieding laatst bij de HEMA.

6. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Beetje late reactie sorry!
    We doen idd een leuke knutsel met de kids en een flinke bos bloemen en dan nemen we ze binnenkort een keer mee uit eten.
    Bedankt voor de reacties!

7. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Voor moederdag hebben mijn broer zus en ik oude (baby) foto's gezocht en deze nagemaakt. Gewoon zelfde positie, kleding kleuren etc. Zoals je wel eens op Facebook ziet.
    Is echt een leuk boekje geworden. Ik denk dat ze het hilarisch vindt.
    Bekijk bijlage 456369
    Zoiets dus :D

8. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    O wat grappig! Ja hele goeie, gaat niet meer lukken voor zondag maar ik onthoud hem zeker! Thx! :)

Deel Deze Pagina