Ik ben verkouden en nu merk ik dat ik minder productie heb, daarbij heeft onze kleine man oorontsteking waardoor hij niet zo goed drinkt. ( pijn aan de oortjes ) Ben nu bang dat ik moet stoppen omdat het niet goed meer komt.. Oooo wat word ik hier onzeker van.
Meid, komt goed! Bij de oudste had ik rond die leeftijd een keer 3 dagen niet gevoed en nauwelijks gekolfd. Productie kelderde als een baksteen. Veel aangelegd in de dagen erna, en na een week was het weer terug op niveau. Bij de jongste had ik rond 6 maanden een week griep waardoor ik bijna droog stond. Maar na de griep herstelde dat vanzelf weer. Ik herken je gevoel van onzekerheid; als je er middenin zit twijfel je toch altijd even. Maar echt, als jullie allebei weer beter zijn, komt het goed. Lekker veel aanleggen dan . Je borsten zijn na 8 maanden niet zomaar vergeten wat ze moeten doen
Met 8 maanden kan je productie wel een stootje hebben hoor! Vertrouw op de samenwerking met je kindje, jullie zijn samen al superver gekomen! Veel knuffelen, extra aanleggen.Desnoods kolf je s'avonds voor je gaat slapen een keertje. Geen ellenlange sessie,10 munuten is genoeg. Het komt zeker weten goed!
Dank jullie wel voor reactie. Productie is al weer wat beter, nog niet als voor heen maar we zijn nog steeds ziek dus komt goed ( hoop ik )