Mijn naam is Meeke en een gescheiden moeder, woon samen met mijn dochter Kim van 3 jaar. Ik ben zwanger en zit in de 35 van mijn zwangerschap, mijn ex heeft al aangegeven dat ie de kleine niet zal erkennen en daarom zijn we ook gescheiden. In het dagelijks leven ben ik juf (pedagogisch medewerkster) op een opvang voor 3 hele dagjes in week.
Heh van eigenlijk een minder leuk verhaal, toch leuk nieuws! Van harte gefeliciteerd, welkom hier! Jullie redden het straks wel met z'n drietjes! Liefs
Hoi Meeke, ja zo kan het ook... In de zwangerschap van mijn jongste (6) was mijn relatie ook over, wij zijn toen bij elkaar gebleven omdat ik bang was, na de bevalling was het een ramp ik kon mezelf niet zijn en heb na een half jaar de knoop door gehakt, achteraf had ik dat veel eerder moeten doen... Ik wens je nog een hele mooie zwangerschap. Warme groeten Brigitte
Wat een heftig verhaal zeg!!! Lijkt me toch wel zwaar om dit allemaal alleen te moeten doen.... ik hoop dat je wel veel steun aan vrienden en familie om je heen hebt!!! Wel spannend en leuk... nog maar even te gaan!!!! Liefs