Netjes zeg!

Discussie in 'De lounge' gestart door Pluis81, 4 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluis81

    Pluis81 VIP lid

    16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Mijn dochter kreeg in december van ons het 'Laugh and learn' theeservies van FisherPrice. Ze speelde er hele dagen mee,tot een paar weken geleden het geluid van de theepot het opeens niet meer deed. Ik vond dat nogal snel,kinderspeelgoed (en dan vooral FisherPrice en andere "duurdere" merken) moet toch tegen een stootje kunnen dacht ik zo..
    Vorige week heb ik FisherPrice NL een mailtje gestuurd en de situatie uitgelegd en een paar dagen later werd er een heel nieuw theeservies bezorgd!! Wat een service,hier word ik nou blij van!!
     
  2. TempusFugit

    TempusFugit Niet meer actief

    Zeker netjes!
     
  3. Esther15

    Esther15 VIP lid

    20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Daar zou ik ook blij van worden.
     
  4. Kusjesmama

    Kusjesmama Fanatiek lid

    12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Keurig! Wat fijn zeg.
     
  5. Appeltjes

    Appeltjes Fanatiek lid

    2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    super netjes!!
     
  6. knutselkitty

    knutselkitty Fanatiek lid

    30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    oh, netjes! en leuk voor de kleine meid! :)
     
  7. mupet

    mupet Fanatiek lid

    12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn is dat he! Ik heb dat ook gehad met v tech denk ik? Ik had de toet toet garage gekregen maar in de eerste week! 1X gevallen en deed t niet meer

    Mocht hem kosteloos opsturen en als hij niet gemaakt kon worden kreeg ik ook een nieuwe, dus nieuwe gehad

    Was zo dom om het bonnetje en de doos gelijk na het uitpakken weg te gooien vandaar dat ik niet terug naar de winkel kon
     
  8. LieseLeentje

    LieseLeentje VIP lid

    18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Dat is zeker netjes. Hoefde je de oude niet op te sturen?
     
  9. Drieka

    Drieka Niet meer actief

    Dat is zeker wel heel erg netjes.
     
  10. Mauw

    Mauw Fanatiek lid

    4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Top service van Fisherprice!
     
  11. Eylem

    Eylem Niet meer actief

    Super! Dat theeservies doet het hier al 2,5 jaar geloof ik, heb zelfs nog nooit de batterij hoeven te vervangen en het ding is al ik weet niet hoe vaak op de grond gekletterd. Dus dat die van jou nu al kapot is zou inderdaad wel erg snel zijn.
     
  12. Kletskoek

    Kletskoek VIP lid

    7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Netjes hoor! En dat zonder bewijs van aankoop etc? Mag hopen dat ze niet zo dom zijn daar :D
     
  13. Spitsmuis

    Spitsmuis Niet meer actief

    Wat fijn! Kan ze weer lekker spelen!
     
  14. Poohbeer2

    Poohbeer2 Fanatiek lid

    17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Vul ik aan met mijn verhaal!
    Wij hadden voor onze oudste dochter 4 jaar geleden een rainforest mobiel gekocht voor boven de box.
    Netjes opgeborgen en bij onze tweede dochter onlangs de mobiel weer van zolder gehaald. Maar de diertjes draaiden niet meer in het rond. De muziek deed het nog wel. Nieuwe batterijen geprobeerd, van alles, maar de mobiel werkte niet meer zoals ie het hoorde te doen.

    Ook Fisher Price maar gemaild of zij een idee hadden waar het aan kon liggen. Er bij vermeld dat ie uiteraard al 4 jaar oud was en we de bon niet meer hadden enz. Kregen een nette mail terug dat we 'm op mochten sturen en dat zij ons, kosteloos!!! een nieuwe zouden toezenden. Binnen een week hadden wij een nieuwe mobiel!
    Echt een topservice!
     
  15. Woefje85

    Woefje85 Fanatiek lid

    3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Netjes! Zo moet dat ook.. ;)
     
  16. mammie1982

    mammie1982 Fanatiek lid

    25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw, dat is netjes van Fisherprice!
     
  17. Wijffie75

    Wijffie75 VIP lid

    26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Hier net zo, dat ding is al zo vaak gestuiterd in de afgelopen paar jaar, maar leeft nog steeds :)
     
  18. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Fisher price heeft een hele goede klantenservice. Ken iemand die een 2e hands schommel wip ding van fisher price had gekocht op marktplaats. Zo'n stoel met geluidjes enz.
    Bij thuiskomst bleek het klepje van de batterijenvzk weg te zijn. Ze heeft FP gemaild met de vraag of ze die klepjes nog op voorraad hadden en of ze er 1 tegen vergoeding over kon nemen. Paar dagen later ging de bel en stond te post voor de deur met een grote doos....
    Zat een nieuwe stoel in van FP:$
     
  19. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik heb vorig jaar FP gemaild met de vraag of ze losse ballen hadden van een bepaald peuterspel. Uitgelegd dat ik het via marktplaats gekocht had en er 2 ballen missen en dat ik die graag tegen vergoeding zou willen hebben.
    Volgende dag lag er een envelop in de bs met 2 nieuwe ballen:D
     
  20. sneeuw

    sneeuw Fanatiek lid

    29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker kun je daar blij van worden, super service zeg! Heeft iemand trouwens wel es naar iets van Nijntje gestuurd? Zal ook niet eens weten of daar een mailadres van bestaat, maar mijn theepot is kapot van het nijntjeservies. Hoef niet eens kosteloos een nieuwe maar wil er wel graag weer eentje, zonder de rest van de set zeg maar.
     

Deel Deze Pagina