Wij oriënteren naar een vakantie. Kwam terecht bij beerze bulten. Hebben jullie ervaring bij dit park? We willen wel in een bungalow ofzo (geen tent) Ik ben benieuwd
Wij wonen er vlak bij. Gaan wel eens met de kinderen zwemmen daar of naar de overdekte speeltuin. Dat is voor de kinderen erg leuk. Het park zelf ken ik niet. Maar de omgeving is ook mooi als je vragen hebt of tips nodig hebt moet je het maar zeggen.
'joepie, het is hier altijd fijn. Altijd weer toppie om in Beerze te zijn!' Oh, ik ben nu al jaloers! Beerze bulten is zó leuk, echt! De bungalows zijn erg mooi schoon. Ze liggen achter in het park maar je mag de auto meenemen naar je bungalow. Ze liggen aan een klein speeltuintje. Vlak bij is een grote waterspeeltuin met allerlei wateractiviteiten en speelmaterialen. Je kunt ook een Youpi lodge boeken. Een soort bungalow alleen dan meer een tentgevoel. Ze liggen op de voorzijde van het park. Het park organiseert ontzettend veel leuke dingen. Ook is een een binnen en buitenzwembad en een grote binnenspeeltuin. Eigenlijk hoef je het park niet af. Ommen is dicht bij en erg leuk. Verder veel wandelmogelijkheden en een toeristische omgeving waar veel georganiseerd wordt. Ik zeg: boeken!
Nou word er helemaal enthousiast van! Even wachten op de bevestiging dat man vakantie heeft een dan ga ik boeken! Dochter is razend enthousiast en wil graag naar het zwembad en wel nu haha
Mag ik je topic kapen . Is er de eerste helft van september ook nog volop animatie? Dat kan ik nergens vinden.
In de buurt heb je de fliere fluiter erg leuk. verder de lemele berg leuk om te wandelen. oldemeyer om te zwemmen. Ponypark slagharen.
Wordt mijn topic nu gewoon gekaapt? Hoe durf je? Ik heb vanmiddag geboekt! Jeeej (wij gaan ook begin september misschien komen weer elkaar tegen hihi)