goedeavond meiden, Mijn namenobsessie gaat verder. De baby van een nederlandse voetballer en belgisch model waarvan ik de zwangerschap een beetje gevolgd heb op social media is geboren en ze hebben haar de naam N.aleya gegeven. Ik vind het persoonlijk echt een hele mooie naam en zit nu ook in deze richting te denken met namen voor onze dochter. Had de naam nog nooit gehoord! Ik ben heel benieuwd wat jullie gevoel/mening is bij deze naam? De vorige naam die ik hier postte behoorde voor sommigen in het afgrijselijke namen topic . Het kan denk ik niet zoveel associaties oproepen omdat de naam heel weinig voorkomt. Ben vooral nieuwsgierig naar wat voor type meisje jullie voor je zien bij deze naam
Ik vind het ook een mooie naam alleen dan zonder de . , En moest denken aan een kindje met 1 of 2 ouders van buitenlandse afkomst .
Je vorige naam was Aelinn/Aelynn toch? Dat vind ik een prima naam, alleen wat (nodeloos) ingewikkeld geschreven. Naleya daarentegen vind ik echt helemaal geen mooie naam. Ik vind het een beetje “goedkoop” klinken en past voor mij in de categorie Cheyenne, Sigourney en Jazzlynn. Oh en ik vind het ook wel klinken als ene naam die je zou kunnen horen in The Lion King. Wat voor mij niet per se positief is...
Het puntje hoort er niet tussen dat is om te voorkomen dat wanneer je het intypt op google op dit topic uitkomt
Ja klopt dat was mijn vorige topic. O jee in die categorie dat is wel heel erg de namen die je noemt vind ik verschrikkelijk! The Lion King in wel onze favoriete disneyfilm
Ik vind het geen leuke naam. Past voor mij ook in de categorie Cheyenne etc dus roept geen positieve associaties op. Ik vind Nela/Néla wel weer erg leuk.
Ik vind de klank wel mooi, maar wel bij een getint kindje, anders heb ik al snel een volkse associatie. Aelynn vind ik veel mooier!
Ik ken trouwens een Jenaya, lijkt me ook wel een naam die in jou smaak catogorie valt. Die vind ik net even wat Lekkerder en minder geknutseld uitspreken..
Ik vind het mooi.. Maar merk wel dat ik een van de weinige ben. Zie een getint kindje/halfbloedje voor me. Is dit ook zo?