goedemiddag, ik heb tijd terug bij 24 weken een 3d foto meegekregen van de kleine in me buik maar op die foto lijkt het wel dat er nog een baby naast ligt.. maar dat hadden ze tóch bij de vk al moeten voelen of bij de 20 weken echo moeten zien want dat zijn 2d echo s .. kan het gewoon zijn dat het een weer kaatsing is ofzo ? iemand soort gelijk meegemaakt? maakt me onzeker.. liefs
als het een grote baby is geweest dan zal dit een weerkatsing geweest zijn. anders hadden ze bij de andere echo's ook wel 2 hartjes gezien. als het een kleintje zakje/vruchtje is geweest dan kan het zijn dat je zwanger was van een tweeling, waarvan er 1 niet meer een hartslag heeft, dit heb ik ook meegemaakt. vruchtje is toen voor de 8 weken overleden en dus hebben we het nooit geweten tot na de bevalling. anders even je verloskundige vragen om een extra echo, misschien geeft dat je zekerheid en opluchting
Als jij dat ziet op een foto hadden ze het bij de echo zeker gezien. Het is er echt maar eentje hoor, geen zorgen.
ja was met 24 weken dus al wát grotere baby. dus denk ook gewoon weerlaatsing want de vk voelt ook elke keer aan me buik en voelde laatst ook waar het hoofdje zit. schrok er wel even van haha laat voor de zekerheid wel de foto aan de vk zien gewoon even voor me eigen gevoel hihi. ga gewoon van een weerkaatsing uit.. tóch bedankt meiden ik zal even proberen om de foto in me album te zetten dan kunnen jullie zien wát ik bedoel. zit via me telefoon dus moet het even proberen haha. liefs
En waar zie jij dan een tweede kindje? Zie ik eigenlijk niet! Je verloskundige had het wel al gezien hoor!
Meid dan hadden ze dat nu echt al gezien hoor. De persoon die deze echo heeft gemaakt had het je dan ook wel verteld dus ik zou me geen zorgen maken
Nou ik snap je twijfel! Het lijkt idd wel alsof er op de achtergrond nog een ligt! MAAR hoogstwaarschijnlijk hadden ze dit op de 2d wel gezien. Ik zou zeker nog even gaan checken!
Zouden dat niet gewoon de contouren van je placenta zijn? Of van de baarmoederwand? Ik kan nooit wat maken van echos, ook niet van 3Ds, ik ben echt echo blind. Ik zie hier 1 kindje, de 2e.....zie ik niet
Ik zie dat die contouren om je baby heen zitten, dus loopt door naar de andere kant van de baby, alsof hij ergens in ligt. Denk dat je echt niet onzeker hoeft te zijn hoor!
ja het lijkt aan de linkerkant dat er nog een armpje zit voor een gezichtje.. maar zal wel niet want hadden ze het vast allang moeten zien lijkt mij nou moet donderdag weer naar de vk dan laat ik de foto gewoon even zien voor me eigen gemoedsrust haha. toch bedankt dames.
ik zie ook 2 gezichtjes, maar lijkt me stug dat een tweeling precies hetzlefde ligt. Denk eerder aan indeuken van placenta of baarmoeder