Hallo allemaal! Ik ben helaas 'gezegend' met hele brede voeten en alle leuke slippertjes zijn me te smal... Weet iemand een winkel/webshop waar er wat nettere slippertjes (dus geen plastice) te koop zijn voor brede(re) voeten? Groetjes Manuela
Ik heb best brede voeten, na verloop van tijd zie je de zijkanten van mijn schoenen over de zool heen hellen zeg maar ( als je snapt wat ik bedoel). Ik heb vorig jaar de lookalike van birkenstocks bij de Dolcis gekocht. En ze lopen heerlijk! Ik heb er alleen nu een gaatje naast moeten maken, omdat mijn voeten op het moment zo dik zijn van het vocht, dat het echt niet meer past....
Hier hetzelfde probleem. Zelf Birckenstocks hebben een te smal voetbed, die zitten echt niet fijn door dat opstaande randje. Ik lees iig mee! In de winter kan ik gelukkig mijn uggs aan....
Hier ook van die nepbirckies, maar dan van de Nelson. Waren iets van 25,- (van orange babies ofzo, dus je steunt ook nog eens een goed doel) Zijn breder dan de echte birckies.
Ik heb ook brede voeten. Ik heb Gabor slippers, deze: Gabor slipper Zwart? Prijsvergelijk Damesschoenen! Ze zijn duur in aanschaf maar je kunt ermee naar Keulen lopen!
Een aantal modellen van teva zijn breder en ik heb nu ook birckenstocks. Ik heb aan één voet een uitstekende knokkel dus is ook erg lastig met schoenen/slippers kopen..
Ik heb ook te brede voeten voor van die smalle slippertjes. Nu weet ik niet of jouw voeten nog weer breder zijn dan de mijne, maar ik loop heerlijk op de teenslippers van Beegle, bv deze Scapino.nl - DAMES TEENSLIPPERS
Irritant is dat he. Ik herken je probleem. Heb het zelf ook. Ik heb slippers van Wolky, die zijn heel fijn. Meestal slaag ik in de wat duurdere schoenwinkels (helaas) waar ze ook breedtematen hebben.
Dank voor alle tips dames... ik vind alleen de birckenstocks (lookalikes) echt niet mooi. Ook de andere linkjes van slippers die gegeven zijn spreken me niet aan. Lastig ben ik he...
Een vriendin van mij heeft hetzelfde probleem, en zijn heeft hier altijd slippers/schoenen van: Esska ladies summer sandals and shoes Enig nadeel is dat ze super duur zijn!
Ik heb Ara's, die zijn ook in verschillende breedtematen, heb ik nodig, na de zwangerschappen zijn mijn voetbogen wat doorgezakt en daardoor is mijn voet breder. Dit model, maar ik heb een andere kleur, zitten echt heerlijk: Sandalen Ara VALVORI Brown
laat eens een voorbeeld zien van een te smal paar slipper die je wel leuk vind.. dan weten wij waar we naar mogen zoeken
ik heb ook hele brede voeten en heb ook ugs heb alleen bredere bij de nelson hier hadden ze 2 soorten.